Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@21:49:13 GMT

تعطیلی ۴۰ پمپ بنزین بخاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۱۴۵۲

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی گفت: در حال حاضر وضعیت جایگاه‌های سوخت مطلوب نیست و حداقل ۳۰ تا ۴۰ جایگاه در کشور تعطیل شده اند و ما خواستار حمایت دولت در این شرایط هستیم.

محمد عطاپور با بیان اینکه پمپ بنزین ها یکی از مکان هایی هستند که بیشترین احتمال انتقال ویروس کرونا را دارند، اظهار کرد: علی رغم اینکه جایگاه ها تا حد زیادی خود را آماده مقابله با این ویروس کرده اند اما از سوی دولت حمایت نشدند و این مساله مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین حق العمل که به جایگاهداران پرداخت می شود تغییری پیدا نکرد و همچنان بر اساس قیمت پارسال محاسبه می‌شود؛ این در حالی است که بیش از پنج ماه از اجرای این طرح می گذرد.

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی با تاکید بر اینکه قول هایی مبنی بر  پیگیری این موضوع  داده می شود اما هنوز به نتیجه نرسیده است افزود: ما از وزارت نفت انتظار داریم که به فکر جایگاه ها باشند. در حال حاضر بسیاری از مجتمع های خدمات رفاهی بسته شده اند و منبع درآمدی ندارند و از جیب خودشان هزینه می کنند.

عطاپور اظهار کرد: هزینه های زیادی در آخر سال به جایگاه ها تحمیل شد و این در شرایطی است که میزان فروش جایگاه ها کاهش یافته و انتظار دارند که بسته حمایتی داشته باشند و این موضوع در توان وزیر نفت است؛ لذا ما انتظار کمک و حمایت داریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از جایگاه ها مشکل پیدا کرده اند و در آستانه تعطیل شدن هستند، گفت: برای مقابله با بحران کرونا بسیاری از جایگاه ها به ماسک و دستکس مجهز شده اند؛ حتی در برخی جایگاه ها شاهد افزایش تعداد اپراتورها هم هستیم و تمام این ها در شرایطی اتفاق افتاده که هیچ کدام از جایگاه ها از سوی دولت حمایت نشده اند.

او با بیان اینکه در این شرایط لازم است که وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به جایگاه ها داشته باشد، گفت: در چند جایگاه‌ اپراتورها لباسی مشابه فضانوردان تهیه کردند که این سلیقه جایگاه‌دار است و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا الزامات وزارت بهداشت را رعایت کنیم.

 

آرمان اقتصادی /

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Hfp برچسب ها: پمپ بنزین ، وزارت بهداشت ، کرونا

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پمپ بنزین وزارت بهداشت کرونا جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته شهرستان اقلید ضمن گرامیداشت بزرگداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: معلمان، سازندگان انسان‌ها و معمار آینده‌ی فرهنگی کشور و اثرگذارترین عامل در پی‌ریزی تمدن اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش معلم را نمی‌توان با مقیاس‌های مادی سنجید، از حضور صدها معلم از ۹ استان کشور برای صعود به قله «بُل» بلندترین قله استان فارس در شهرستان اقلید در جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و بیان‌کرد: این یک حرکت نمادین و تداعی کننده فتح قله‌های فرهنگی است.

امام جمعه اقلید در ادامه به یک مطالبه شهرستانی در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: سازمان خصوصی سازی با توجه به شعار سال و همچنین به واسطه پویا بودن مجتمع کشتارگاه صنعتی شهرستان اقلید باید دنبال حل مشکل سرمایه گذار فعلی باشد تا از تعطیلی مجدد این مجموعه و بیکاری پرسنل آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: اگر چه در این دولت هزاران واحد تولیدی و کارخانه احیا شده و به چرخه تولید برگشته اما نتیجه بارز تصمیمات غیر کارشناسی در برخی استان‌ها، به تعطیلی و بیکاری نیروهای بعضی مجموعه‌ها منجر شده است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از عواقب این نوع تصمیمات باید با مدیریت جهادی و مردمی که از دولت کنونی سراغ داریم با اتخاذ تصمیم مناسب برای رفع مشکل سریعاً اقدام شود.

کد خبر 6089171

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • احتمالا تعطیلی شنبه بر پنجشنبه‌ چربیده است