Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:27:34 GMT

کارخانه تولید ماسک خراسان شمالی مشکل مواد اولیه دارد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۰۲۶

کارخانه تولید ماسک خراسان شمالی مشکل مواد اولیه دارد

محمدرضا موفق روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تولید ماسک در کارخانه تولید این محصول، با مشکل تامین پارچه روبه رو است، البته کارخانه های تامین کننده پارچه در این باره کمی مقاومت دارند و در بازار با کمبود این ماده اولیه، روبه روهستیم.

محمدرضا موفق اظهار داشت: پیگیر هستیم تا از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت سایر استان ها اقدام کنیم و اقلام تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید این کارخانه، ساخت ۶۲ میلیون ماسک در سال است افزود: قرار است روزانه ۱۸۰ هزار ماسک در این واحد، تولید شود.

مسوول کمیته اقتصادی تامین، تولید و توزیع اقلام بهداشتی در ستاد پشگیری از کرونا در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مشکل وام این واحد تولیدی، حل شده و خط تولید نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه برای پاسخ به نیاز بازار، تولید ماسک در واحدهای صنفی انجام می شود اظهار داشت: تاکنون ۵۰۰ هزار عدد ماسک در استان توزیع شده است و هفته جاری  هم ۸۰ هزار ماسک دیگر در استان توزیع شد.

موفق خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۳۶ هزار ماسک در کارگاه های اصناف، بسیج و زندان ها  تولید می شود.

مسوول کمیته اقتصادی تامین، تولید و توزیع اقلام بهداشتی در ستاد پشگیری از کرونا در خراسان شمالی گفت: آمادگی داریم تا با حمایت از تولیدکننده ها و وارد کننده، تولید اقلام بهداشتی در استان، به اشباع برسد.

بر اساس آخرین آمار،  ۲۳۲ نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شده و آمار فوتی ها نیز  ۲۴ نفر  است.  

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی بهداشت و سلامت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: پنج طرح صنعتی و معدنی استان، آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در دیدار با سیدعلی لطفی‌زاده مشاور عالی و دستیار ویژه وزیر صمت، خواستار حضور وزیر در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پنج طرح صنعتی و معدنی شد.

وی با بیان اینکه کارخانه نورد فولاد قاین، آماده کلنگ‌زنی است، اظهار کرد: معدن طلای هیرد، کارخانه مس کاتدی کوه خیری سربیشه، کارخانه منیزیت سربیشه و کارخانه تولید کاغذ و مقوای کاشی فرزاد، آماده افتتاح هستند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اهمیت مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی این پنج پروژه فاخر را که نقش مهمی در توسعه استان و کشور دارند، می‌توان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت نشان داد.

وی با اشاره به محدوده‌های معدنی شناسایی شده در استان، گفت: درخواست ما از وزارت صمت این است که با ملاحظه شرایط خاص استان، برای ما این امکان را فراهم آورد که محدوده‌های معدنی را در اختیار سرمایه‌گذاران قابل اعتماد بگذاریم.

قناعت با تاکید بر ظرفیت‌های معدنی بی‌نظیر خراسان جنوبی گفت: ما می‌توانیم با همراهی سرمایه‌گذاران از آورده‌های ظرفیت معادن استان در راستای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده کنیم.

وی در ادامه طی گزارشی از محدودیت‌های استان خراسان‌جنوبی در زمینه زیرساخت‌های آب، برق، گاز و تعداد پروازها متذکر شد: در صورت همراهی وزارت صمت، ما می‌توانیم از ظرفیت معادن استان در جهت جبران این کمبودها و ارتقای شرایط موجود استفاده کنیم.

کد خبر 751445

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • دست کوتاه تولیدکنندگان در تامین مواد اولیه/ راه پر پیچ و خم است!
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند