Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال سایپا در سال ۹۸ نتوانست نتایج خوبی کسب کند و این باشگاه با تغییرات مدیریتی گسترده‌ای هم مواجه شد. تاریخ انتشار: 08:10 - 07 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۱۳۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال سایپا در سال ۹۸ فرازنشیب زیادی داشت و اتفاقات مختلفی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تغییرات گسترده در کادرفنی گرفته تا جابجایی‌ها در کادر مدیریتی باشگاه در سایپا رخ داد و این تیم با آنها دست و پنجه نرم کرد.

وضعیت نتیجه‌گیری سایپا در سال ۹۸
سایپا فصل گذشته لیگ برتر فوتبال را با کسب رتبه هفتم به پایان رساند. پس از پایان لیگ برتر و با جدایی علی دایی، ابراهیم صادقی دستیار او و بازیکن سابق سایپا، به صورت رسمی برای فصل جدید لیگ برتر سرمربی سایپا شد.

این تیم با سرمربیگری صادقی، در لیگ برتر نوزدهم نتوانست مطابق انتظارات عمل کند و در حال حاضر تا پایان هفته بیست‌ویکم مسابقات که در سال ۹۸ برگزار شد، سایپا در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر است. با این حال، تیم جوان سایپا به همراه صادقی، امیدواری زیادی برای بقا در لیگ برتر و مسابقات پیش‌رو در سال ۹۹ دارند.

حواشی سال
تیم فوتبال سایپا حاشیه عجیبی در سال ۹۸ نداشت و این تیم معمولا یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر در سال‌های اخیر بوده است. شاید تنها مسئله‌ای که برای سایپا تبدیل به حاشیه شد، جدایی علی دایی و آمدن ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی بود.

البته تغییرات در کادر مدیریتی سایپا هم هرچند کم، اما باز هم حاشیه‌ساز بود. رفتن رضا درویش و آمدن مصطفی مدبر و بعد هم حبیب کاشانی ۳ مدیرعاملی بود که سایپا در سال ۹۸ داشت و این رفت‌وآمدها کمی حاشیه‌ساز بود.

بیشتر بخوانید: کاشانی مدیرعامل باشگاه سایپا شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا سایپا لیگ برتر فوتبال علی دایی ابراهیم صادقی سایپا در سال ۹۸ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!

به گزارش ورزش‌سه، چند وقت پیش بود که یحیی گل محمدی در گفتگویی در استودیوی آنتن به ماجرای جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس پرداخت و توضیح داد که چرا برخلاف میل باطنی اش به جدایی این ستاره رضایت داده است. سرمربی سابق سرخپوشان توضیح داد که با توجه به مصاحبه رضاییان در استادیو فوتبال برتر دیگر امکان ادامه حضور او با توجه به زیر سوال بردن برخی از بازیکنان تیم وجود نداشته است. 

رضاییان که پس از ماجراجویی چندین ساله در خارج از کشور راهی جز جدایی از تیم محبوبش روبروی خود نمی‌دید، با توجه به شرایط سپاهان را برای ادامه فوتبال برگزید؛ تصمیمی که برای او در مسیر حرفه‌ای بسیار خوب بود و او توانست علاوه بر بازپس‌گیری موقعیت از دست رفته‌اش در تیم ملی بدل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ برتر هم بشود. 

با این حال رضاییان همواره خود را پرسپولیسی دانسته و علاقه به تیم محبوبش را در اظهارنظرهای مختلف پنهان نکرده است و به همین دلیل اصلا انتظار نداشت که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم محبوبش به او توهین شود. 

این محتوای ویدیویی است که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان به ثبت رسیده و رامین رضاییان در حالی که شعارهای هواداران را معطوف به خود می‌بیند با دست زدن برای آنها ناراحتی‌اش را اعلام می‌کند و پس از مسابقه نیز با انتشار این ویدیو و نوشتن این جمله که « چه روز مزخرفی بود», ناباوری اش از اتفاقات رخ داده را بیان کرده است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!