Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جواناز تبریز،احمد حمزه‌ زادهمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ،افزود:بازدیدهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان به طور مستمر تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت‌.

او با اشاره به این‌که در راستای مقابله با بیماری کرونا تمام واحدها و تاسیسات گردشگری استان بطور مستمر مورد بازدید قرار می‌گیرند، گفت: اکیپ‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۹۹ استان با رویکرد مقابله با بیماری کرونا، بازدیدهای مستمر خود را از تاسیسات گردشگری استان انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ۲۵ اسفند تا پنجم فروردین، ۴۶۱ مورد بازدید جهت بررسی انجام پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تعطیلی بخش عمده تاسیسات گردشگری در راستای مقابله با بیماری کرونا انجام شده و اماکن تعطیل شده نیز به منظور عدم بازگشایی تحت نظارت مستمر هستند.

او در خاتمه، گفت: طی بازدید اکیپ‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری، ۲۴ مورد تذکر و ۱۸ مورد اخطار به واحدهایی که پروتکل‌های مصوب را رعایت نکرده بودند، صادر شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری گردشگری سلامت ویروس کرونا تاسیسات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان