Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@02:14:59 GMT

تشکیل ۸ گروه جهادی برای ضدعفونی گلپایگان

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۲۱۸

تشکیل ۸ گروه جهادی برای ضدعفونی گلپایگان

شهردار گلپایگان از تشکیل هشت گروه جهادی برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و معابر این شهر خبر داد.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود اینکه مهلت استفاده از تخفیف ٣٠ درصدی عوارض شهری تا ۲۰ اسفند اعلام شده بود، اما به جهت مراقبت از شهروندان در مقابل ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع آنان در شهرداری با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر، این مهلت تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ تمدید شد، بنابراین از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پرداخت عوارض عجله نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل هشت گروه جهادی با مشارکت شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان برای ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی و معابر این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: ۳۲ دست لباس، ماسک و سایر ملزومات بهداشتی مورد نیاز از طرف مدیریت شهری تهیه و بین اعضای این گروه‌ها توزیع شد.

شهردار گلپایگان تصریح کرد: به جهت مبارزه با ویروس کرونا مقداری از بودجه زیباسازی شهر در طرح استقبال از بهار در ایام نوروز کاسته و صرف مقابله با ویروس کرونا شد.

شکرزاده افزود: این اقدام به معنی اجرا نشدن طرح‌های زیباسازی شهر نیست، اما در شرایط فعلی سلامت شهروندان جلوگیری از شیوع بیماری مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است.

کد خبر 413716

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار گلپایگان عوارض شهری کرونا ویروس مدیریت شهری شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی شهرداری ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب