Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی بابایی منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نامگذاری سال ۱۳۹۹ و شرایط تحقق آن، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری درباره جهش تولید یک امر کاملاً شدنی است. هم در ظرفیت کشور بزرگ ایران و هم در ظرفیت ملت بزرگ ایران تحقق شعار جهش تولید وجود دارد.

منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه باید در سال ۹۹ تمام توان کشور اعم از توان مجلس، توان دولت، توان قوه قضائیه و نهادها و سازمان‌ها و سازمان‌های دانش بنیان و غیره به سمت رونق تولید حرکت کند، گفت: گام بلندی برای استفاده از فرصت‌های کشور باید برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید واردات بی رویه کالاهایی که امکان تولید آن در داخل کشور و به دست کارگران ایرانی و متخصصان داخلی وجود دارد گرفته شود همچنین باید جلوی قاچاق کالا را از هر مسیری که امکان آن وجود دارد بگیریم.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه نقدینگی موجود در کشور را باید به سمت تولید داخلی و ملی هدایت کرد، تصریح کرد: باید موانع تولید برطرف شود و محیط کسب و کار احیا شده و برای تولیدکنندگان شرایط فعالیت جهشی فراهم شود.

منتخب مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور عزیزمان باید متحد و یکپارچه به پا خیزد و به عنوان یک قیام جهش در تولید ایجاد کنیم و این شدنی است و اتفاق افتادنی است.

وی گفت: کشور ما در سخت‌ترین شرایط موفق ترین عملیات‌ها و پیروزی‌ها را داشته است آن هم در شرایط و زمان‌هایی که به اندازه امروز امکانات و ظرفیت وجود نداشت؛ امروز هم می‌توانیم سختی‌ها را به فرصت طلایی تبدیل کنیم و با بهره گیری از آنها مشکلات موجود را از پیش پا برداریم.

حاجی بابایی در پایان گفت: باید در سال ۹۹ دست به دست هم بدهیم و با شعار مقام معظم رهبری که هم راستا با با اقتصاد مقاومتی است گام بلندی برای رفع مشکلات برداریم.

کد خبر 4884173 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم اقتصاد مقاومتی ایران سال جهش تولید ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی حجت الاسلام حسن روحانی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا ایران اسحاق جهانگیری هیئت دولت شورای نگهبان مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود