Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@05:30:04 GMT

تبریک نوروزی ولاسکو به مردم ایران

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۴۱۸

رویداد۲۴خولیو ولاسکو در پیام تبریک نوروزی خود به رئیس فدراسیون والیبال و مردم ایران گفت: شرایط سختی در جهان حکم فرماست، اما تسلیم نخواهیم شد.

ولاسکو در پیامی ضمن تبریک نوروز به داورزنی و مردم ایران، تاکید کرد که شرایط سختی در جهان به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا حکم‌فرماست، اما مردم تسلیم نخواهد شد و این بیماری را شکست خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه پیام خود گفت: این روزها، روز‌های خیلی سختی برای همه در جهان است، مخصوصا برای مردم ایران و ایتالیا. با این حال امیدوارم شما و خانواده بزرگ والیبال ایران، در صحت و سلامتی بوده و نوروز خیلی خوبی داشته باشید.
بیشتر بخوانید: زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا درآمدسرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: چالش سختی پیش روی ماست، اما می‌توانیم پیروز شویم و تسلیم نخواهیم شد.

ولاسکو ادامه داد: من عاشقانه ایران و مردمش را دوست دارم. حال همه ما خوب است و در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم. اما به کارم ادامه می‌دهم و از طریق اسکایپ، جلساتم را با مربیان برگزار می‌کنم و فایل ویدیویی برای بازیکنان می‌فرستم تا در خانه تمرین کنند.


لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000sHR خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 والیبال ایران خولیو ولاسکو پیام نوروزی مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

دریافت 56 MB

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد