Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@09:09:09 GMT

باند سارقان مسلح در دشتستان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۲۴۹۳

باند سارقان مسلح در دشتستان متلاشی شد

سرهنگ فرهاد آراوند روز پنجشنبه در این رابطه افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در چهارم فروردین از شماری اتباع افغانستانی در شهر برازجان، با توجه به حساسیت موضوع و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی اعضاء یک باند پنج نفره شرارت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی و طراحی دقیق عملیاتی اعضای این باند در عملیات قاطعانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه اسلحه کلاش و تعدادی لباس نظامی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آراوند ادامه داد: متهمان در تحقیقات و رویارویی با شواهد ارائه شده از سوی ماموران، به ارتکاب سرقت مسلحانه از اتباع افغانستانی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: شهروندان چنانچه در مکان‌های خلوت با افراد مشکوکی که لباس نظامی برتن دارند روبرو شدند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا از آنان بخواهند کارت شناسایی خود را ارائه دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پلیس آگاهی سرقت دشتستان سارقان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک