Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی با اشاره به احتمال حمله بیولوژیک آمریکا علیه کشورمان گفت: آمریکایی ها برای خارج کردن رقبای خودشان از میدان هر اقدامی را انجام می دهند

«محمد ابراهیم رضایی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی احتمال حمله بیولوژیکی از طرف آمریکا گفت: از آمریکایی ها همه چیز برمی آید چراکه انسانیت و شرف و شاخصه های انسانی برایشان باقی نمانده است،برای خارج کردن رقبای خودشان بویژه چین ،روسیه و ایران از میدان هر اقدامی را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا از انجام اقدامات رودرو با برخی کشورها ناتوان است و به همین دلیل به اقداماتی نظیر تحریم های اقتصادی و حمله های بیولوژیک روی آورده است.

 

وی بیان کرد: آمریکا جنگ بیولوژیک را علیه ملت ها آغاز کرده است و همانطور که سازمان پدافند غیرعامل هم اشاره کرده بود و از قبل هم پیش بینی شده بود این کار را آمریکایی ها با برنامه ریزی انجام دادند و درست است که خودشان هم امروز گرفتار شدند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: احتمال این حمله بیولوژیک از طرف رهبری مطرح شده است و قرار شده است نیروهای مسلح این احتمال را بررسی کنند و احتمالا قراین و شواهد آن نیز به زودی منتشر می شود که چهره پلید آمریکایی ها نیز برای همه مشخص می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها از این کارها زیاد انجام داده اند و از اینکه میلیون ها نفر انسان هم از بین بروند واهمه ای ندارند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران و آمریکا آمریکا ایران آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • ببینید |‌ لحظه حمله پهپادی به میدان گازی کورمورِ عراق
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی