Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با ارائه خدمات حمایتی به ۱۲۰۰ گروه جهادی در حدود ۷۵ هزار جهادگر را تحت پوشش‌های حمایتی خود قرار داده است تا در حوزه‌های عمرانی فرهنگی اجتماعی و اشتغالزایی خدمات بهتری ارائه دهند.

 این قرارگاه تاکنون با حمایت از ۳۱۹ گروه شامل ۳۰۹۰ جهادگر در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، آذربایجان غربی و شرقی چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه به خدمت رسانی در زمان بروز بحران و حوادث طبیعی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت ۱۲۰ خانه محروم و نیازمند و تعمیر و مرمت ۱۵۰۰ باب خانه محروم و نیازمند از اقدامات این گروه‌های جهادی است. همچنین تاکنون از طریق گروه‌های جهادی خدمات پزشکی و دندانپزشکی به ۱۲۰ هزار نفر از مردم مناطق کم برخوردار و محروم ارائه شده است.

 ۶۰ پروژه آبرسانی در مناطق کم‌برخوردار اجرا شده است و گروه‌های جهادی ۳۰۰ برنامه فرهنگی آموزشی را در مناطق محروم برگزار کرده‌اند. لازم به ذکر است؛ گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تاکنون به اشتغال و تحصیل ۴۰۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل کمک کرده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد برکت گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: پزشکان و موسسه‌های تشخیصی-درمانی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه ها، آزمایشگاه ها، کیلینیک‌ها و پاراکلینیک‌ها طرف قرارداد در هر شرایطی ملزم به ارائه خدمت با رعایت کامل تعهدات و پوشش بیمه‌ای به بیمه شدگان هستند.
محمدحسین صفاری افزود: در زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند و یا نسخه نویسی الکترونیک امکان پذیر نباشد، این مراکز موظفند نسخ را به شکل کاغذی ثبت و پذیرش، و به بیمه شدگان خدمات ارائه دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: بیمه شدگان تخلف پزشکان و موسسه‌ها را در این خصوص را می‌توانند در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارائه خدمات جهادی پر رنگ است
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای