Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش آمار بیماران مبتلا به کروناویروس در شهرستان قشم با ۴ تست مثبت جدید خبر داد.

حمیدرضا بهزادی صبح امروز(هفتم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر عنوان کرد: تا روز گذشته تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان قشم به ۱۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به آمار موارد مشکوک به کروناویروس گفت: بیش از ۹۰ مورد مشکوک در سطح شهرستان وجود داشت که بیش از ۸۰ نفر از آن ها با حال عمومی خوب ترخیص شدند و در حال حاضر  ۸ نفر در بیمارستان بستری هستند.
بهزادی با اشاره به افزایش آمار ابتلا طی یک روز از ۱۴ به ۱۸ نفر، اظهار کرد: از همه ساکنان جزیره درخواست می کنیم تا با حفظ قرنطینه خانگی به شکستن زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند زیرا در حال حاضر موارد مثبت این بیماری در سطح شهرستان پراکنده شده و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی بیش از پیش لازم است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ آمار فوتی در شهرستان قشم به ثبت نرسیده و امیدواریم با همکاری همه مردم و مسوولان همچنان بدون تلفات از این بحران عبور کنیم.
رئیس کمیته خدمات بهداشتی و سلامت ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اضافه کرد: کنترل مبادی ورود و خروج از سوی نهادها و ارگان های مرتبط درصورتی می تواند از گسترش این بیماری بکاهد که ساکنان شهرستان نیز به محدودیت های درخواست شده پایبند باشند و از تردد در اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی