Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرزاد جمشیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: این شرکت با تشکیل ستاد «پیشگیری از انتشار ویروس کرونا» و برگزاری جلسات، اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

وی با اشاره به تلاش جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای مقابله با کرونا افزود: ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق سامانه پیامکی به تمام کارکنان و پیمانکاران و توزیع بروشور و نصب بنر و پوسترهای آموزشی مبارزه با ویروس کرونا با هدف ارتقاءآگاهی و دانش همکاران، پیمانکاران و ارباب رجوع از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نصب جایگاه مواد ضدعفونی کننده در تمام طبقات ساختمان‌های اداری و محل تردد ارباب رجوع و همکاران گفت: ضدعفونی کردن تمام سطوح و وسایل اداری از قبیل میز و صندلی، شیرآلات، دستگیره درب‌ها و نرده‌های راه پله و وسائط نقلیه نیز به صورت مستمر و روزانه انجام می‌شود.

وی یادآور شد: مکاتبه با مدیر بحران استانداری همدان، علوم پزشکی، غذا و دارو و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برای دریافت تجهیزات پزشکی، حذف اثر انگشت حضور و غیاب کارکنان در سطح شرکت و تهیه و توزیع ماسک و دستکش یک‌بار مصرف بین همکاران از دیگر اقدامات بود.

جمشیدی ادامه داد: مأموریت‌ها، سفرهای اداری، جلسات و بازدیدهای غیر ضروری و تمام سمینارها و دوره‌های آموزشی نیز لغو شد.

وی عدم پذیرش مهمانان سایر استان‌ها در سطح شرکت و همچنین عدم اعزام همکاران و خانواده‌های آنها به سایر استان‌ها و جلوگیری از حضور بازنشستگان در شرکت را از دیگر فعالیت‌های اجرایی برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به محدود کردن ملاقات عمومی و پرهیز از تجمع بین همکاران و استفاده از دستگاه ترموویژن برای تب‎سنجی همکاران تصریح کرد: میز خدمت نیز در ورودی شرکت برای تسریع و تسهیل در انجام امور ارباب رجوع و جلوگیری از تردد آنان به داخل شرکت به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه توصیه‌های بهداشتی به ارباب رجوع برای رعایت اصول بهداشتی و کنترل و در اختیار گذاشتن دستکش یک‌بار مصرف و مواد ضدعفونی در ورودی ساختمان‌ها برای آنها صورت گرفته است، گفت: همکاران پر خطر و دارای سابقه بیماری حاد و زمینه‌ای نیز شناسایی و برای آنان از دورکاری استفاده شده و در صورت نیاز به مرخصی اضطراری موافقت شده است.

جمشیدی ابراز داشت: استفاده از کف‌پوش آغشته به مواد ضدعفونی کننده در درب‌های ورودی شرکت، توجه ویژه به مسائل بهداشتی مراکز اتفاقات و عملیات واحدهای اجرایی و امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و توزیع ماسک و دستکش بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده و کنترل مستمر این مراکز و به خصوص خودروهای اتفاقاتی از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

وی عنوان کرد: اصلاح فرآیند گردش نامه و مکاتبات اداری با استفاده از اتوماسیون اداری و جلوگیری از گردش فیزیکی نامه‌ها در شرکت به خوبی انجام شده و اطلاع‌رسانی لازم به مشترکین برای استفاده از سامانه اینترنتی خدمات مشترکین به منظور جلوگیری از حضور فیزیکی صورت گرفته است.

کد خبر 4886137

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت برق همدان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی نوروز بارش باران حوادث چهارشنبه سوری قزوین سیلاب شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید شیرازیانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح شهید عرب گفت: در ابتدای کار، مدارسی در سطح استان شناسایی و بررسی می‌شوند؛ این شناسایی نخستین مرحله از اجرای طرح شهید عرب است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است که لازم است کارشناسان ما جهت بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

وی ادامه داد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادات کوچک و جزئی است؛ برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک دارند، بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

شیرازیانی عنوان کرد: قرار هست از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری شود و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، نیز در ادامه ضمن اشاره به کلیات طرح، عنوان کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

مجتبی قمری بیان کرد: برخی از این نهادها با تامین بخشی از هزینه‌ها، برخی با تامین تجهیزات با کیفیت و ارزان قیمت، برخی با کمک در اجرای و عملیاتی کردن طرح و برخی هم با معرفی و شناسایی مدارس نقش خود را ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: از جمله این نهادها می‌توان به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، جامعه خیرین مدرسه ساز، سازمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و ... اشاره کرد. 

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: بسط فرهنگ نیکوکاری، ترویج روحیه جهادی، ایجاد بستر آشنایی دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و بهینه‌سازی و استاندارد‌سازی‌ سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله اهداف طرح شهید عرب است. 

گفتنی است، شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است