Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از دپو تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کوین در یک انبار مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
او ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار ۲۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های ارز دیجیتال کشف شده را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
باقری با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از سرمایه گذاران و تولیدات داخلی است.

انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا و ارز کشف قاچاق دستگاه ارز دیجیتال ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: این محموله قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.
بیژن بهرامی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کلیویی چای خارجی کشف شده است.
بهرامی گفت: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلو گرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شده است.
بهرامی از همه شهروندان خواست تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • بیت‌کوین جهش کرد/ پیش‌بینی ۱۴۰هزار دلاری برای رهبر بازار رمزارز!
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال