Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:05:50 GMT

امنيت حاصل تلاش بي وقفه پليس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۳۷۳۴

امنيت حاصل تلاش بي وقفه پليس

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: امنيت کنوني جامعه حاصل تلاش بي وقفه پليس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی» در دیدار با فرمانده و جانشین انتظامی شهرستان ابرکوه ضمن تبريک فرا رسیدن عيد نوروز 99 و آرزوي صحت و سلامتي مسلمين جهان و به خصوص مدافعان سلامت و امنيت و برچيده شدن اين ويروس منحوس از جامعه بشري گفت: اگر امروز ما از امنيت خوبي برخوردار هستيم مديون خون با برکت شهيدان هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي از اهداف مهم نيروي انتظامي است.

امام جمعه ابرکوه؛ امنيت را زيربناي بنيادين و مقوله اي مهم در هر جامعه اي دانست و گفت: امنيت در همه مسائل اقتصادي، اجتماعي، سياسي و فرهنگي مهم و حياتي است.

وي گفت: نبرد سبز پوشان ناجا در کنار مدافعان سلامت با ويروس منحوس کرونا قابل تقدير و ستودني است و اجر و پاداش اين اقدامات به دست خداست.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: بايد عموم مردم و دستگاه ها با همکاري و تعامل و رعايت نکات بهداشتي اين ويروس را از بین ببریم.

وی در پایان بيان کرد: عموم مردم و مسئولين بايد هميشه قدردان خدمات خالصانه مدافعان سلامت و امنيت، کارکنان ناجا و به ویژه خانواده هاي ايثارگر آنان باشند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان یزد ابرکوه امام جمعه ابرکوه شبستان یزد شهرستان ابرکوه نیروی انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد