Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آمار تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله‌زده به تفکیک بانک عامل اظهار داشت: سهمیه مصوب و ابلاغی بانک‌های عامل استان طی یکسال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان بوده که یک هزار و ۴۹۴ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۲ هزار و ۳۴۰ نفر پیش‌پذیرش شد.

وی افزود: در این راستا ۲ هزار و ۲۷۱ قرارداد به ارزش بیش از ۲۵۲ میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان منعقد شد که در نهایت ۲۵۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان برای اجرای ۲ هزار و ۲۷۲ طرح با ایجاد اشتغال ۲ هزار و ۹۳۵ نفر پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سهمیه مصوب و ابلاغی بانک کشاورزی ۲۷۰ میلیارد تومان بوده که یک هزار و ۱۲۰ طرح با پیش بینی اشتغال یک هزار و ۶۱۲ نفر پیش پذیرش شده است.

وی عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۳۱۵ قرارداد به ارزش ۱۵۰ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان منعقد شده که در نهایت ۱۵۰ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان برای ایجاد یک هزار و ۶۸۸ نفر اشتغال پرداخت شد.

عزیزی گفت: سهمیه مصوب صندوق کارآفرینی امید ۱۱۶ میلیارد تومان بوده که ۲۵۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۴۰۴ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از انعقاد ۷۵۴ طرح به ارزش ۴۸ میلیارد و ۲۲۹ میلیون تومان خبر داد و افزود: تمام این مبالغ برای ایجاد ۹۱۰ مورد اشتغالزایی پرداخت شده است.

عزیزی بیان کرد: سهمیه ابلاغی پست بانک نیز ۱۰۴ میلیارد تومان بوده که ۵۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱۷ نفر پیش پذیرش شده است.

وی از انعقاد ۷۳ طرح به ارزش ۲۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان خبر داد و عنوان کرد: در نهایت ۳۱ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان برای اجرای ۷۴ طرح با ۱۴۶ مورد اشتغالزایی پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: سهمیه بانک توسعه تعاون ۱۱۰ میلیارد تومان بوده که ۵۸ طرح با پیش بینی اشتغال ۲۰۷ نفر پیش پذیرش شد.

عزیزی با بیان اینکه ۱۲۹ قرارداد به ارزش ۲۷ میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان منعقد شده، افزود: ۲۷ میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان برای اجرای ۱۲۹ طرح با ایجاد ۱۹۱ مورد اشتغالزایی پرداخت شد.

کد خبر 4886350

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی کرمانشاه زلزله ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی نوروز بارش باران حوادث چهارشنبه سوری قزوین سیلاب طرح با پیش بینی اشتغال میلیارد تومان بوده میلیون تومان پرداخت شد یک هزار ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی استان با ظرفیت ۵ مگاوات احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشستی با بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی به مدد جویان بهزیستی، در جریان آخرین وضعیت پرداخت این تسهیلات قرار گرفت.

وی افزود: اولین نیروگاه تجمیعی خورشیدی با ظرفیت ۵ مگاوات و در راستای تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردمی به زودی به بهره‌بردای خواهد رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: این نیروگاه با مشارکت هزار نفر از مددجویان و معلولان ذهنی و حرکتی استان یزد به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 751276

دیگر خبرها

  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!