Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج حریرچی، معاون معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با هدف بازدید از روند خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و مدیریت فضای بهداشت و درمان استان در جریان شیوع این بیماری وارد زاهدان شد.

ایرج حریرچی در جریان بازدید از اردوگاه «الغدیر» زاهدان محل نگهداری اتباع خارجی در حاشیه شهر زاهدان اظهار داشت: خواهران و برادران افغانستانی میهمانان جمهوری اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از این عزیزان قصد برگشت به کشور خودشان را دارند و گذرگاه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان یکی از مراکز عبور این افراد به سمت کشور افغانستان است.

معاون کل وزارت بهداشت ادامه داد: تمام اتباع کشور پاکستان و افغانستان که قصد خروج از ایران را دارند هم از لحاظ کرونا ویروس و هم سایر بیماری‌های واگیردار مورد غربالگری و بررسی قرار می‌گیرند و در صورت نیاز مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی لازم به آنان ارائه می‌شود.

حریرچی اضافه کرد: این خدمات هم به اتباعی که به صورت مجاز و هم کسانی که به صورت غیرمجاز وارد کشور شده‌اند ارائه می‌شود ولی برای کسانی که با مدارک شناسایی وارد می‌شوند گواهی سلامت نیز صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تاکنون ۱۸ هزار و ۶۶۶ نفر از اتباع کشور افغانستان پس از دریافت خدمات سلامت در اردوگاه الغدیر زاهدان جهت خروج از ایران به سمت مرز میلک هدایت شده‌اند.

کد خبر 4886417

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج حریرچی سیستان و بلوچستان زاهدان وزارت بهداشت ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی نوروز بارش باران حوادث چهارشنبه سوری قزوین سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری