Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: محدودیت های اعمال شده تا ۲۰ فروردین اعمال می شود. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور  صبح امروز، در جلسه اقتصادی کرونا اظهار داشت: مقررات سخت گیرانه تری از امروز در حال انجام است و فاصله گذاری اجتماعی دو هفته‌ای تا حدود 20 فروردین  برای اطمینان بیشتر جهت شکستن زنجیره کرونا در کشور انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: نامه‌ای درباره برداشت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای بخش بهداشت و درمان و مقابله با کرونا نوشتیم که امیدواریم مقام معظم رهبری موافقت کنند.

وی  با بیان اینکه با یک فرض بدبینانه بسیاری از مکان ها را برای نقاهتگاه آماده کردیم، یادآور شد:  تخت‌های بیمارستانی زیادی داریم که هنوز از آن‌ها استفاده نشده است ده‌ها هزار تخت نقاهتگاهی در سراسر کشور آماده است و این تخت‌ها برای شرایط بسیار بدبینانه در نظر گرفته شده است.4 هزار تخت بیمارستانی نیروهای مسلح را آماده کردیم که تاکنون از این تخت‌ها استفاده نشده است.

رییس جمهور افزود: فکر نمی‌کنم هیچ کشوری شرایط ایران را داشته باشد. در سخت‌ترین شرایطی که کشور با آن مواجه است، ما 20 هزار تخت خالی بیمارستانی خالی در اختیار داریم.

روحانی گفت: امروز شرایط به گونه‌ای است که پرستاران می توانند طبق معمول کار خود را انجام دهند، کار پزشکان و پرستاران فداکارانه و مجاهدانه است و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

تکمیل می شود...

R1011173/P31462/S1412,1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رئیس جمهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانواده سردار سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی نخستین بار نامه شهید زاهدی به فرمانده کل قوا را منتشر کردند.

به روایت فارس، بعد از اولین مرحله ای که شهید زاهدی از لبنان بازگشتند، در مراسم تودیع، یک قبضه سلاح مینی یوزی به ایشان هدیه داده شده بود که ایشان، آن را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردند.

متن نامه شهید زاهدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک امام المسلمین

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامة برکاته

مولای عزیزم

سلام علیکم و رحمة الله

بدینوسیله خالصانه‌ترین درودها را بر آن جانشین خلف خمینی کبیر (ره)، رهبر فرزانه ام می‌فرستم و از خداوند می‌طلبم تا نفس دارم سرباز آن نائب امام عصر (عج) بوده و در این راه چیزی جز شهادت موجب جدایی از آن عزیز نگردد.

اسلحه مینی یوزی که در مراسم تودیع اینجانب ... بعنوان هدیه از طرف مسئول ... تقدیم بنده شده بود، و آرزو داشتم شخصاً شرفیاب شده، تقدیم نمایم اما همیشه در این مدت با خود حدیث نفس داشتم و به خود اجازه ندادم وقت ولی امر مسلمین را از این بابت بگیرم.

لذا این هدیه ناقابل را با خالصانه‌ترین درودها و سلام تقدیم می نمایم.

ان‌شاء‌الله تعالی با قبول آن سرباز کوچکتان را بسیار خوشحال خواهید نمود.

تقاضای عاجزانه دارم این حقیر را از دعای خیرتان فراموش نفرمایید.

والسلام

زاهدی

۸۲/۰۱/۲۰

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902809

دیگر خبرها

  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات