Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:07:56 GMT

یک تیر و چند نشان با اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۳۹۵۴

یک تیر و چند نشان با اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴

ساد۲۴، تنها اپلیکیشن ثبت و استعلام چک های سرقتی/ مفقودی در کشور است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساد۲۴ ، این مجموعه تحت حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و در جهت کاهش و پیشگیری جرم های صورت گرفته در حوزه چک های بانکی فعالیت می کند.

ساد۲۴ اپلیکیشن مدیریت همه جانبه چک های بانکی است و کامل ترین و جامع ترین اپلیکیشن "استعلام چک" می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات مختلفی که اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ ارائه می دهد عبارت است از:

۱. استعلام رایگان سرقتی/مفقودی نبودن چک (استعلام ساد)

۲. استعلام رایگان خوش حسابی صادرکننده چک (استعلام صیاد)

۳. ثبت چک سرقتی/ مفقودی جهت جلوگیری از نقل و انتقال در بازار

۴. یادآوری چک

۵. بایگانی چک

۶. مبدل عدد به حروف و بالعکس

۷. مبدل تومان به ریال و بالعکس

۸. راس‌گیری چک‌ها

۹. محاسبه اقساط و سود وام بانکی

اگر دسته چک دارید، شک نکنید که اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ یک اپلیکیشن کاربردی و ضروری برای شماست.

استعلام چک در اپلیکیشن ساد۲۴

در اپلیکیشن ساد۲۴ علاوه بر اینکه می توان به طور رایگان خوش حسابی صادر کننده چک نزد بانک مرکزی را استعلام گرفت، می توان وضعیت سرقتی/مفقودی نبودن چک دریافتی را نیز استعلام گرفت.

اپلیکیشن ساد۲۴، متعلق به سامانه ساد۲۴ است. سامانه ساد۲۴، سامانه ثبت و استعلام چک‌های سرقتی و مفقودی تحت حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می باشد. جالب است بدانید این سامانه وظیفه اطلاع رسانی کشوری سرقتی/مفقودی نبودن چک شما را به عهده دارد و این اطلاع رسانی به صورت سراسری صورت می گیرد بدین ترتیب، سامانه ساد۲۴ از وقوع جرم پیشگیری می کند.

بلافاصله پس از اینکه چک یا چک های خود را به عنوان چک سرقتی/مفقودی در سامانه ساد۲۴ ثبت کنید، سرقتی/مفقودی بودن چک شما، به صورت سراسری در کل کشور اطلاع رسانی شده و از نقل و انتقال آن در بازار جلوگیری می شود.

استعلام چک در یک مرحله در کنار ساده کردن  استعلام، به گیج نشدن کاربر و صرفه جویی در وقت شما او کمک می کند. با توجه به اینکه نتیجه استعلام صیاد با رنگ های مختلف به شما اعلام می شود، اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴، برای آسان شدن کار کاربران خود به طور کامل توضیحاتی را درباره نتایج استعلام به همراه نتیجه آن به شما ارائه می کند.

هر کدام از رنگ های استعلام، نتیجه متفاوتی دارد و نشان دهنده وضعیت بخصوصی هست.در ضمن کاربر می تواند با اسکن کد QR روی چک از خوشحابی صادرکننده چک و سرقتی/ مفقودی نبودن آن اطلاع پیدا کند و با اگاهی چک را بپذیرد.

معرفی دیگر امکانات اپلیکیشن استعلام چک «ساد۲۴»

یادآور پیشرفته چک 
اکثر ما زمانی که چک را صادر می‌کنیم نگران این هستیم که مبادا سررسید چک را فراموش کنیم و چک برگشت بخورد، با ثبت چک در یادآور پیشرفته ساد ۲۴ دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید چون این یادآور سررسید چک را به شما اطلاع می دهد و شما دیگر اضطرابی برای فراموش کردن سر رسید چک ندارید پس با خیال راحت معامله کنید.

با یادآور چک ساد۲۴، فراموشی را فراموش کنید. امروزه تلفن های همراه بخش جدانشدنی از زندگی ما هستند و تقریبا همه جا همراه ما هستند، با توجه به این موضوع بخش «یادآور چک» به اپلیکیشن ساد۲۴ افزوده شد. شما می توانید پس از نصب اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ از کافه بازار، چک های دریافتی / پرداختی خود را در «یادآور ساد۲۴» ثبت کنید تا تاریخ سر رسید آن ها را به شما یادآوری کند.

با ثبت چک های دریافتی و پرداختی خود در بایگانی چک اپلیکیشن ساد۲۴، در یک نگاه همه آن ها را مدیریت کنید و آن را جایگزین روش های قدیمی کنید.

برای نوشتن چک، لازم است تا مبلغ چک به حروف و ریال روی آن بنویسید. این نوشته نباید دچار خط خوردگی شود و اگر این اتفاق بیفتد یعنی روی چک خط خوردگی به وجود بیاید شما موظف هستید که چک را پشت نویسی کنید و مشکلات دیگر از این قبیل برای شما پیش خواهد آمد، با نصب اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴ می توانید مبلغ مورد نظر را به ریال و حروف تبدیل کنید بدون هیچگونه اشتباه و خط خوردگی مبلغ مورد نظر را روی چک، سفته و ... وارد کنید.

اکثر افراد جامعه برای رسیدن به اهداف مادی بزرگ یا کوچک خود، به بانک ها مراجعه کرده و وام برمی‌دارند. وام برداشتن از بانک ها دغدغه های زیادی را برای آن ها بوجود می آورد به عنوان مثال همیشه از خود این سوال را می پرسند که باز پرداخت وام چقدر است؟ یا مثلا اگر وامی مهلت باز پرداختش ۲۵ ماهه باشد، مبلغ اقساط آن برای هر ماه چقدر است. اپلیکیشن استعلام چک ساد۲۴، با افزودن قسمت محاسبه اقساط و سود وام بانکی راه حلی برای شما ارائه کرده است که بتوانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.

راس گیری چک بدون قلم و کاغذ با قابلیت تغییر مبدا زمانی

 کسانی که با چک سر و کار دارند وقت زیادی را صرف راس‌گیری کردن چک ها می کنند  خوشبختانه اپلیکیشن ساد ۲۴ این مشکل را حل کرده و به کاربر این امکان را داده است که  در کمتر از ۱۰ ثانیه و بدون قلم و کاغذ راس گیری کنند.

اپلیکیشن ساد۲۴ در حال حاضر کامل ترین و جامع ترین اپلیکیشن در حوزه مدیریت چک و دسته چک است.

همین الان ساد۲۴ را از کافه بازار دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساد24 سرقتی مفقودی راس گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ