Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ،‌ نخستین محموله کمک های انسان دوستانه این شرکت شامل ۱۰ هزار ماسک تنفسی و ۲۵۰۰ ست گان پزشکی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان  قرار گرفت.

عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو با قدردانی از زحمات حافظان سلامت کشور گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود با ارائه خدماتی نظیر تجهیز آمبولانس و راه اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در شرکت مهرکام پارس توانست به  شبکه سلامت  کشور در مبارزه با ویروس کرونا کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعطیلی خطوط تولید در ایام نوروز، ماموریت ساپکو با توجه تصمیمات هیات مدیره ایران خودرو، کمک رسانی و تامین بخشی از نیازهای شبکه سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا است.

پیرمحمدی تاکید کرد: با تامین پارچه مورد نیاز تولید گان برای کادر پزشکی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قرار است تولید روزانه ۶۰۰ تا۵۰۰ گان در یکی از شرکت های زنجیره تامین آغاز شود.

مدیرعامل ساپکو با اشاره به این که ارسال اقلام پزشکی و بهداشتی مورد نیار کادر درمانی تداوم دارد، اظهار کرد: ۴۰۰ ست گان پزشکی نیز به بیمارستان مسیح دانشوری و ستادمبارزه با کرونا  تهران ارسال شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان ایران خودرو بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی ویروس ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر