Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، آتشپاد دوم امیر عزیزی ضمن تایید این حادثه گفت: بامداد امروز پنچشنبه هفتم فروردین ماه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی وقوع حادثه انفجار و توام با آوار در یک ساختمان سه طبقه در بزرگراه شهید چراغچی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران و ۱۰ ایستگاه را به همراه تجهیزات ویژه به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با حضور نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد به دلیل انفجار همراه با آوار یک ساختمان سه طبقه، به صورت کامل فرو ریخته و تعدادی از ساکنین در زیر آوار محبوس شدهاند.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد که خود فرماندهی این عملیات را برعهده داشت گفت:  با توجه به محدودیت فضای عملیاتی بیش از ۵۰ آتش نشان با انجام عملیات آوار برداری با استفاده از تجهیزات ویژه پس از نزدیک به ۹ ساعت تلاش موفق به نجات معجزه آسای یک دختر بچه و یک خانم که به شدت مجروح شده بودند از زیر آوار شده و متاسفانه پیکر یک پسر جوان را نیز که به دلیل شدت حادثه در دم جان باخته بود از زیر آوار خارج و تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

عزیزی افزود: بررسی‌ها دقیق در خصوص علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش نشانی بزرگراه مشهد جوان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان

ایسنا/گلستان در پی آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان یک نفر جان باخت.

حادثه شامگاه جمعه چهاردهم اردیبهشت در کوی شهریار گرگان کوچه شهریار دوم روی داد و بر اثر آن یک مرد جان خود را از دست داد.

صفری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت : این آتش سوزی که شعله‌های آن از پنجره به بیرون زبانه می‌کشید سبب سوختن تمامی وسایل خانه و دودزدگی کامل شد و ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: همزمان با خاموش کردن آتش ماموران جسم بی جان یک مرد را نیز مشاهده کردند که در اختیار ماموران انتظامی و قضایی قرار گرفت.

صفری گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان