Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: تخت‌های آی‌سی‌یو که برای مبتلایان به ویروس کرونا در نظر گرفته شده بود در برخی استان‌ها تقریبا پر شده است. به دنبال ایجاد ۲۲۰۰ تخت آی‌سی‌یو دیگر هستیم. در این زمینه درخواست تهیه دستگاه‌های ونتالیتور دادیم که قسمت اعظمی از این نیاز توسط شرکت‌های داخلی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته در حال حاضر مشکلی برای بستری بیمارانی که به خدمات آی‌سی‌یو نیاز دارند، نداریم و این اقدام برای پیش‌بینی شرایط روزها و هفته‌های آتی انجام خواهد شد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: براساس بدترین شرایط و افزایش مبتلایان به کرونا این اقدامات پیش‌بینی شده است. به جز این موارد، از امکانات آی‌سی‌یو و بیمارستانی نیروی انتظامی، ارتش و سپاه هم استفاده خواهد شد.

جهانپور افزود: فعلا دغدغه جدی با روند فعلی وجود ندارد و این موارد با امکانات لازم آن هرروز به سیستم خدمات‌رسانی نظام سلامت اضافه خواهد شد. بخش عمده نیازهای آن توسط شرکت‌های داخلی تامین می‌شود.

کد خبر 495564 برچسب‌ها كروناويروس وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز