Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@04:21:17 GMT

۳۳۰هزار تن گندم امسال در استان قزوین برداشت می شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۳۸۰

۳۳۰هزار تن گندم امسال در استان قزوین برداشت می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تورج بنیادی مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی افزود: در سال جاری بیش از ۱۵۴هزار و ۴۵۶هکتار از راضی کشاورزی استان به کشت گندم آبی و دیم رفته است.وی اظهار داشت: از این میزان سطح زیر کشت ۴۷هزار و ۷۶۴هکتار به زیر کشت محصول گندم آبی و ۱۰۶هزار و ۶۹۲هکتار به زیر کشت گندم دیم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنیادی در ادامه   به مصوبه هیات دولت در افزایش قیمت تضمینی خرید گندم در سال جاری اشاره کرد و گفت : برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و در جهت کاهش هزینه های تولید قیمت گندم با ۴۷درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۲۵۰۰۰ریال رسید.
به گفته وی این افزایش قیمت در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی، هدفمند نمودن تولید گندم داخل کشور و حمایت تولید کنندگان داخلی انجام شده است.
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد: برای حفظ کیفیت و کمیت گندم تولید شده در استان قزوین توجه به کنترل و مبارزه بموقع با آفات، بیماریها و علفهای هرز مزارع گندم از مهمترین ابزار برای رسیدن به خودکفایی در تولید این محصول است.

46

46

کد خبر 1369211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز یک شنبه ۹ اردیبهشت، هومن سپهوند مدیر اداره تعاون روستایی شهرستانهای شوش و کرخه گفت ؛ امسال برای رفاه حال کشاورزان پنج مرکز خرید دولتی کلزا رو تعیین کردیم تا محصول خود را به آن مراکز تحویل دهند

وی افزود؛ امسال برداشت کلزا نسبت به سال های گذشته عالی بود و بیش از ۱۸ هزار تُن برداشت کلزا از مزارع شهرستانهای شوش و کرخه داشتیم که این امر نسبت به سال های گذشته یک رکورد محسوب می شود

ایشان در ادامه گفتند؛ همانطور که قبلا گفته بودیم امسال شرکت مدلل کرمانشاه کلزای کشاورزان شهرستان های شوش و کرخه را خریداری کرد و تا به امروز ۲۰ درصد پول کشاورزان را پرداخت کرد

مدیر تعاون روستایی اظهار داشت؛ شرکت مدلل طبق قول هایی که داده قرار است طی یک ماه بعد از برداشت کلزا با تمام کشاورزان عزیز تسویه حساب کند

سپهوندگفت؛ قیمت کلزا که امسال توسط دولت تعیین شد ۳۵ هزار تومان می باشد و شرکت طبق همین قیمت پول کشاورزان را خواهد داد

وی افزود؛ از تمام کشاورزانی که با ما همکاری کردند و محصول خود را به مراکز دولتی ارائه دادند تشکر می کنیم

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900679

دیگر خبرها

  • برداشت جو قصیل در قم
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • خرید بیش از ۱۲ هزار تن گندم در خرمشهر
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان