Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریله گراوینا می‌خواهد به هر نحوی که شده است این فصل سری آ به پایان برسد حتی اگر هفته‌های باقی مانده در آگوست برگزار شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است که سری آ دوباره از سر گرفته شود حتی اگر این اتفاق جولای یا آگوست رخ دهد. سری آ مانند اغلب لیگ‌های جهان به دلیل بحران ویروس کرونا متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس جان بیش از ۲۱۰۰۰ نفر را گرفته و ایتالیا یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را دیده است. گراوینا گفت: هر زمان که شرایط مناسب باشد به سرعت رقابت‌ها را از سر می‌گیریم. تمام تلاش خود را خواهم کرد تا این اتفاق رخ دهد. نیمه تمام گذاشتن فصل کار خیلی سختی است. 

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا در پایان اظهار کرد: هنوز خیلی زود است که برای ادامه بازی‌ها تاریخ مشخص کرد. با این حال باید مثبت نگاه کرد. برای برگزاری بازی‌ها تمام تلاش خود را خواهیم کرد. با حمایت یوفا و فیفا می‌توانیم دیرتر از سی‌ام ژوئن هم بازی‌ها را از سر بگیریم. می‌توانیم جولای یا آگوست برگزار کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سری آ ایتالیا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود