Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:02:22 GMT

سامانه ثبت تخلفات منابع آب در اردبیل راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۷۱۱

سامانه ثبت تخلفات منابع آب در اردبیل راه‌اندازی شد

رحمت سلیمی روز پنجشنبه گفت: ایجاد بستر و تسهیل در صیانت از منابع آبی و خودداری از مراجعه ارباب رجوع به مرکز ستادی و امور منابع آب شهرستان‌ها از اهداف ایجاد سامانه اعلام و ثبت تخلفات در زمینه منابع آبی استان با شماره ۳۱۷۱ می‌باشد.

وی تشریح‌کرد: شماره‌گیری آن از طریق خط تلفن ثابت بدون پیش شماره و خط موبایل با پیش شماره ۰۴۵ می‌باشد و همکاران در معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آماده پاسخ‌گویی و رسیدگی به خبرهای واصله در خصوص تخلفات منابع آب و برخورد با متخلفان در جهت صیانت از منابع آبی در استان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: موارد ثبت تخلفات همه روزه بازبینی شده و به مدیران امور آب در شهرستان‌ها بصورت کتبی اعلام و به وسیله گروه‌های گشت و بازرسی مستقر در هر شهرستان تحت بررسی قرار می‌گیرند.

او گفت: این اقدام می‌تواند در کشف سریع تخلفات در زمینه منابع آبی از جمله تجاوز به بستر و حریم رودخانه‌ها، برداشت اضافی از چاه‌ها و جلوگیری از خسارت وارده به منابع آب زیرزمینی، حفاری‌های غیرقانونی چاه، دستکاری کنتور هوشمند و حجمی، انتقال غیرقانونی آب به اراضی غیر آبخور اولیه چاه‌های کشاورزی، انتقال و استفاده از آب چاه‌های صنعتی برای موارد کشاورزی و یا وابسته به کشاورزی،  برداشت غیرمجاز از منابع آب سطحی به وسیله موتورپمپ و آبیاری اراضی دیم و مراتع، برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای از بستر رودخانه‌ها و تجاوز به حریم رودخانه از جمله کاشت نهال و ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه‌ها منجر شود.

برچسب‌ها گشت اردبیل منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گشت اردبیل منابع طبیعی گشت اردبیل منابع طبیعی منابع آبی منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود

سرهنگ سید ابوالضل موسوی پور روز سه‌شنبه در جریان جلسه ارتباط مردمی پلیس راهور در سامانه ۱۹۷ گفت: سامانه نظارتی دوربین‌های هوشمند از این پس تمامی تخلفات ساکن را در محدوده‌های مشخص شده شهر تهران به صورت هوشمند ثبت خواهند کرد.

به گفته او این سامانه به صورت بر خط و در کسری از ثانیه پیامک تخلف را برای راننده یا مالک خودرو مذکور ارسال خواهد کرد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه گفت: تا پایان خردادماه دوربین‌های نظارتی ترافیکی به کمک هوش مصنوعی تمام فرایند ثبت تخلفات و رسیدگی به آن را نیز در استان به صورت برخط اجرایی خواهد کرد.

پارک در محل ممنوعه، پارک دوبل و توقف در پیاده‌رو جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اخذ اسناد ۹۷۶ هکتاری بستر رودخانه حاجی عرب در استان قزوین
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد