Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@06:11:08 GMT

وضعیت تولید ماسک و محلول های بهداشتی در کشور

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۷۲۰

وضعیت تولید ماسک و محلول های بهداشتی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شانه ساز، روز پنج شنبه در کنفرانس خبری وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه در شرایط بحران وقوع کرونا در کشور با بحرانی مواجه شدیم که حتی کشورهای صاحب نام تولید هم درگیر شدند این شرایط را اتفاق جدید دانست که با هم افزایی وزارت صمت، سازمان حمایت، تعزیرات حکومتی و دستگاه قضائی تجربه جدید حکومتی را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سرعت عمل در صدور مجوز تولید کالاهای مورد نیاز و تسریع در واردات کالاهایی که قادر به تولید آن نیستیم اشاره کرد و گفت: بسیاری از مجوزها یک روزه به تصویب می‌رسد و بخش اعظم نیازها در داخل تولید می‌شود.

شانه ساز گفت: در زمینه ماسک حدود ۸ برابر معمول تولید افزایش رسیده و به حدود ۸۰۰ هزار تولید ماسک رسیدیم، و در زمینه لباس‌های مخصوص هم از ظرفیت ۲ هزارتایی به بالای ۵۰ هزار ظرفیت رسیده ایم و در زمینه تولید محلول‌ها و ژل های ضدعفونی به ۱۰ برابر افزوده شده است.

کد خبر 4886443

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا سازمان غذا و دارو ویروس کرونا وزارت بهداشت سعید نمکی علیرضا زالی سازمان غذا و دارو کیانوش جهانپور هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا علیرضا رئیسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارو طب سنتی داروخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران گفت: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران گفت: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد.

وی افزود: سال گذشته نزدیک ۵ برابر قرارداد بار اول در تجهیزات راهبردی مثل تجهیزات نفتی، هوشمندسازی، نیروگاه‌ها و صنایع فلزی و غیرفلزی بودند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • دهقانی فیروز آبادی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴.۸ برابر شد + فیلم
  • دهقانی: حجم قرارداد‌های بار اول در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل حدود ۴.۸ برابر شد
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود