Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت:متأسفانه جمعیت پیاده و خودرویی حاضر در بوستان طبیعت "پردیسان" با افزایش ده برابری در بازه زمانی فروردین ماه سال جاری با مدت مشابه آن در سال گذشته مواجه است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جمشید محبت‌خانی با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد حضور قابل توجه و غیرمنطقی خانواده‌ها و شهروندان در بوستان طبیعت "پردیسان" هستیم، اظهار کرد: این حضور، سلامت عمومی جامعه را با خطر آلودگی به کرونا ویروس تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با مقایسه آمار جمعیت انسانی حاضر در این پارک در بازه زمانی فروردین ماه سال جاری با مدت مشابه آن در سال گذشته، گفت: متأسفانه جمعیت پیاده و خودرویی حاضر در بوستان طبیعت "پردیسان" با افزایش ده برابری مواجه است.

وی افزود: کثرت جمعیت و نزدیک بودن شهروندان در بوستانها و پارکها که به بهانه ورزش، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، اوقات فراغت و کمک به ارتقاء سلامت جسم و روح خود در این اماکن تردد می‌کنند، سلامتی آنها را در معرض تهدید قرار داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم با هماهنگی به عمل آمده مقرر است از صبح امروز پارکینگهای بوستان طبیعت "پردیسان" مسدود و بوفه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات می‌کردند، تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

محبت‌خانی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس، محیط بانها و سایر نیروهای مسلح با به خطر انداختن سلامت خود شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا سلامت عمومی جامعه حفظ و سطح آلودگی کاهش یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به شهروندان توصیه کرد ضمن همکاری با پلیس، توصیه‌های بهداشتی و پزشکی را که از منابع رسمی و رسانه ملی اطلاع‌رسانی می‌شود، جدی گرفته و با ملزم دانستن خود به رعایت آن توصیه‌ها و تدابیر اعلامی، سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازند و از حضور در پارک ها و بوستانها بنا به هر دلیل جداً خودداری کنند.

بوستان‌ها و پارک‌های شهر پرند تعطیل شد‌بوستان‌های مشهد تا اطلاع ثانوی تعطیل شدبوستان‌های پایتخت تعطیل شد

انتهای پیام/

R1370/P1014142/S2,21,23,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پلیس سازمان محیط زیست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس سازمان محیط زیست ویروس کرونا پلیس سازمان محیط زیست بوستان طبیعت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،آزاد توحیدی  افزود: تا ششم اردیبهشت ماه امسال اختلاف دمای جاری با سال گذشته ۰.۶ درجه و متوسط دمای زراعی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ حدود ۶.۵ درجه بوده است.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: متوسط دمای زراعی سال جاری استان ۷.۱ درجه بود که نسبت به میانگین سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بیشترین میانگین دمای ثبت شده سال زراعی جاری در شهرستان سردشت با ۱۰.۳ درجه ،پلدشت با ۹.۷، نقده و میاندوآب با ۹درجه سانتی گراد بود.

توحیدی ادامه داد: کمترین متوسط دما نیز در چالدران با سه درجه، تکاب با ۴.۳ و سلماس با پنج درجه سانتی گراد در سال زراعی جاری ثبت شده است و شهرستان چالدران و تکاب شاهد افزایش دما نسبت به سال گذشته هستند.

رییس گروه تحقیقات هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:متوسط بارش استان طی سال زراعی جاری تا ۲۵ فروردین ماه حدود ۲۴۶ میلی‌متر بوده که نسبت به زمان مشابه سال زراعی گذشته ۳۳ میلی متر شامل ۱۴ درصد و نسبت به بلند مدت سه درصد افزایش دارد.

 

دیگر خبرها

  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند