Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@14:45:08 GMT

بيش از 16 هزار يمني قرباني تجاوز سعودي‌ها

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۸۰۹

بيش از 16 هزار يمني قرباني تجاوز سعودي‌ها

خبرگزاری آریا- شمار شهدا و مجروحان در پنج سال تجاوز سعودی ها به یمن، به چهل و دو هزار و 582 نفر رسیده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از تلویزیون المسیره، مرکز دیده بان حقوق بشر یمن آمار جنایات ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی را در طول پنج سال تجاوز تشریح کرد.
مرکز دیده بان حقوق بشر یمن در کنفرانس خبری در صنعا برای اعلام میزان جنایت‌ها و خسارت‌هایی که ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی در طول پنج سال به مردم و کشور یمن وارد آورده است، تصریح کرد: شمار شهدا و مجروحان در پنج سال تجاوز، به چهل و دو هزار و 582 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد، شانزده هزار و 618 نفر شهید شده اند که سه هزار و 725 نفر آنان کودک و دو هزار 357 نفر زن بوده اند.
شمار مجروحان نیز بیست و پنج هزار و 964 نفر است که سه هزار و 941 نفر آنان کودک و دو هزار و 721 نفر آنان زن بوده اند. ائتلاف متجاوز در پنج سال تجاوز به یمن هشت هزار و 610 فقره تاسیسات و زیر ساخت شهری را منهدم کرده یا آسیب زده است.
انهدام یا آسیب دیدن 15 فرودگاه، 16 بندر، 297 نیروگاه یا ایستگاه برق و 520 شبکه مخابراتی، از دیگر جنایات ائتلاف سعودی در یمن است.
دشمن متجاوز سعودی اماراتی هزار و 990 مخزن و شبکه آب رسانی، هزار و 953 ساختمان دولتی و سه هزار و 819 راه و پل را به عمد هدف قرار داده و منهدم کرده است. شمار خانه‌های ویران شده و زیان دیده به چهارصد و 58 هزار و 61 خانه رسیده است. چهارصد و 68 هزار و 229 مرکز خدماتی نیز منهدم شده است.
تجاوز سعودی به ویرانی 173 مرکز دانشگاهی، هزار و 336 مسجد، 357 مرکز گردشگری و 385 بیمارستان و مرکز بهداشتی منجر شده است. دشمن متجاوز در این پنج سال، هزار و 72 مدرسه و مرکز آموزشی، شش هزار و 456 زمین کشاورزی، 129 مکان ورزشی، 241 اثر باستانی و 46 مرکز رسانه‌ای را منهدم کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قربانی تجاوز سعودی پنج سال تجاوز تجاوز سعودی دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟