Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:48:11 GMT

دهن کجی چین به قرنطینه جهانی! +عکس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۴۹۲۵

دهن کجی چین به قرنطینه جهانی! +عکس

در حالی که تمام دنیا درگیر ویروس کرونا شده، چین بی اعتنا به قرنطینه جهانی از پوستر مسابقات اسکی قهرمانی جهان رونمایی کرد!

به گزارش مشرق، بحران کرونا تمام جهان را درگیر خود کرده و با توجه به شیوع سریع و مرگبار آن کلیه فعالیت ها و مسابقات ورزشی در سراسر دنیا تعطیل و لغو شده است. سازمان بهداشت جهانی و دولت های کشورهای مختلف برای جلوگیری از شیوع این بیماری مرگبار مقرارت سفت و سختی وضع کرده اند و قرنطینه را در دستور کار قرار داده اند با این وجود چینی ها به عنوان زادگاه این ویروس نحس، بی اعتنا به شرایط خطرناک فعلی و توصیه های سازمان بهداشت جهانی قصد دارند مسابقات اسکی آزاد قهرمانی جهان را برگزار کنند!

بیشتر بخوانید:

المپیک ۲۰۲۰ توکیو رسماً یک سال به تعویق افتاد

در بحبوحه شیوع گسترده ویروس کرونا که منشا آن کشور چین بوده و  به تبع آن صدمات زیادی به دیگر کشورهای جهان وارد شده، حالا  چینی ها در روزهای اخیر از پوستر رسمی مسابقات اسنوبرد و اسکی فری استایل و اسکی آزاد قهرمانی جهان در سال 2021 در ژانگجیاکو رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین پوستر مسابقات قهرمانی جهان را در حالی رونمایی کرد که تقریبا تمامی رویدادهای ورزشی جهان طی روزها و هفته‌های اخیر لغو شده و هیچ مسابقه رسمی و غیررسمی در هیچ نقطه از جهان برگزار نمی شود. این بحران به اندازه ای جدی است که حتی المپیک 2020 را نیز با تعویق یک ساله روبرو کرده اما چینی ها بی اعتنا به این شرایط می خواهند این مسابقات را برگزار کنند!

نکته عجیب اینکه فدراسیون جهانی اسکی برخلاف پروتکل های جهانی نیز در این تصمیم عجیب با چینی ها همراه است و درهمین راستا سارا لوئیس دبیرکل فدراسیون بین‌الملل اسکی نیز از طریق یک ویدئو کنفرانس در جریان رونمایی از این پوستر قرار گرفت.

باید منتظر بود و دید آیا با توجه به اینکه چین منشا کرونا محسوب می شود، آیا ورزشکاری حاضر خواهد شد برای حضور در این مسابقات به زادگاه کرونا سفر کند و در این مسابقات شرکت کند یا مسابقات لغو خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید اسکی چین ویروس کرونا مسابقات جهانی قهرمانی جهان چینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

لازم به ذکر است که جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. همچنین تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

کد خبر 6086279

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند