Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:32:58 GMT

عرضه بسته الحاقی جدید برای بازی Call Of Duty: Warzone

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۵۰۷۶

عرضه بسته الحاقی جدید برای بازی Call Of Duty: Warzone

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Call of Duty همواره یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های رایانه‌ای بوده و افراد زیادی هر ساله انتظار عرضه نسخه‌ی جدید از این مجموعه را دارند. آخرین عنوان عرضه شده از این مجموعه که افراد زیادی را شگفت زده کرد و کمتر از یک ماه پیش وارد بازار شد، عنوان Call Of Duty: Warzone بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی به طور کامل به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است و با وجود مشکلاتی که در این عنوان وجود داشت، از زمان عرضه خود تاکنون توانسته است گیمرهای بسیار زیادی را به خود جذب کند.

اما به تازگی موسسه خیریه Call of Duty Endowment که در زمینه اشتغال‌زایی برای نظامیان آسیب دیده بر اثر جنگ فعالیت می‌‌کند اعلام کرده که قرار است یک بسته الحاقی جدید با نام Defender برای عنوان Warzone، به فروشگاه آنلاین این بازی اضافه شود چرا که در این زمان افراد آسیب دید بر اثر جنگ بیشتر از هر زمانی نیاز به شغل دارند و چه بهتر که این شغل به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای آن‌ها باشد.

ظاهرا این بسته الحاقی ۱۱ مورد جدید را به بازی اضافه خواهد کرد که به بخش‌های چند نفره، Spec Ops و Warzone مربوط می‌شود و قرار است کل درآمد حاصل از فروش این بسته الحاقی به نظامیان آسیب دیده تعلق گیرد. این بسته الحاقی در گذشته برای بخش چند نفره بازی در دسترس بود اما این بار قرار است کاربران آن را در بخش Warzone تجربه کنند؛ همچنین این بسته الحاقی قرار است ۱۰ دلار قیمت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قابلیت جدید استوری اینستاگرام برای ترغیب کاربران به ماندن در خانه

برخی از مواردی که در این بسته الحاقی وجود خواهد داشت:

یک سلاح 357 revolver سفارشی شده و یک ساعت مچی بسیار جذاب برای کاراکتر کاربر در بازی یک سلاح مخصوص Camo یک کارت تماس با شرکت Endowment سه نماد از شرکت Endowment در بازی که نشان می‌دهد گیمر بسته الحاقی را خریداری کرده است دو اسپری جدید که نماد Endowment را در مپ بازی نقاشی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی Warzone بسته الحاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۱۳ هزار و ۳۲۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه امروز در تالار صنعتی و متعلق به فولادی هاست چراکه قرار است ۳۸۰ هزار تن مقاطع فولادی را روی تابلو ببرند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J0A

دیگر خبرها

  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسته ویژه اینترنت دولت برای معلمان
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • جاده چالوس بسته است
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس