Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@20:30:16 GMT

تایید ابتلای اولین بازیکن آتالانتا به کرونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۵۱۰۶

یکی از اتفاقات جالب توجه فوتبال اروپا در بحبوحه شیوع کرونا در قاره سبز مصون ماندن بازیکنان تیم‌ فوتبال آتالانتا از گزند ویروس کرونا بود. این تیم در منطقه برگامو واقع شده است که یکی از مناطق دارای بیشترین آمار مبتلایان و مرگ‌ومیر بر اثر ویروس کرونا محسوب می‌شود.براساس این گزارش، اعضای تیم آبی‌ و مشکی‌ پوش برگامو یک ماه در برابر ابتلا به این ویروس مقاومت کردند، اما در نهایت یکی از آنها به آن مبتلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش باشگاه آتالانتا اولین عضو کرونایی تنها نماینده ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دروازه‌بان این تیم مارکو اسپورتیلو است که روز گذشته (سه‌شنبه) تست کرونایش مثبت اعلام شد. طبق گزارش سایت گل، بازی اخیر آتالانتا مقابل والنسیا در شهر میلان از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که ۱۹ فوریه برگزار شد، یکی از عوامل افزایش شیوع کرونا و آمار مرگ و میر در این شهر بوده است. در آن بازی ۴۴ هزار نفر در ورزشگاه سن‌سیرو از نزدیک پیروزی ۴ بر یک شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی را تماشا کردند. منبع : تسنیم

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار فوتبال اروپا اخبار کرونا ویروس کرونا در جهان مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره مینی بسکتبال کشور استعدادیابی تیم ملی ۲۰۳۰ در مرحله نهایی با حضور ۹۰ بازیکن و مربی در بخش پسران به میزبانی رامسر در حال برگزاری است.

جلال چشمه سیماب به عنوان مربی، عرفان خسروی و آیدین قدیمی به عنوان بازیکن در این مرحله حضور دارند.

کد خبر 6088279

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک