Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@11:34:01 GMT

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ازبکستان به 60 نفر

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۵۱۹۴

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ازبکستان به 60 نفر

وزارت بهداشت ازبکستان تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور را 60 نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، وزارت بهداشت ازبکستان تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور را 60 نفر اعلام کرد.

همچنین دولت ازبکستان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تجهیز یک بیمارستان را آغاز کرده است. طبق برنامه نخستین بیمارستان 500  تخت خوابی طی 5 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر 28 هزار نفر شهروند در ازبکستان تحت قرنطینه قرار دارند. 67 نفر شهروند نیز به دلیل نقض مقررات قرنطینه مورد مجازات کیفری و اداری قرار گرفته اند.

از روز 25 مارس تردد بدون ماسک در خیابان ها منع شده است و شهروندانی که از خانه بدون ماسک بیرون روند برای اولین بار 24 دلار و در صورت که دومین بار بدون ماسک در خیابانها ظاهر شوند 70 دلار جریمه می شوند. 

همچنین تردد تمام انواع وسایل نقلیه در شهر تاشکند از روز 24 مارس منع شده است. تمام بازار و فروشگاه های مصالح ساختمانی، خودروها، بازارهای کالاهای دست دوم و تمام مجتمع های تجارتی از 24 مارس به طور موقت فعالیت خودرا متوقف کردند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت ازبکستان بیمارستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، براساس بیانیه دولت منطقه ماژووا در استان گوانگ‌دونگ واقع در جنوب چین، شمار قربانیان فروریختن بخشی از یک بزرگراه در این منطقه، به ۲۴ نفر افزایش یافته است.

براساس اعلام مقامات، پس از فرونشست بخشی از این بزرگراه به طول ۵۸.۷ متر، ۱۸ خودرو به چاله سقوط کردند. بخش‌هایی از استان گوانگ‌دونگ در دو هفته اخیر، تحت تاثیر بارندگی‌، سیل و تگرگ بی‌سابقه بوده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، آنها پس از عبور از بخشی از اتوبان پیش از فروریختن، صدایی بلند شنیده و سپس چند متر پشت سرشان چاله‌ای بزرگ دیده‌اند.

کد خبر 6094332

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • سفیر ازبکستان: از داروسازان ایرانی استقبال می‌کنیم
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین