Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ این روزها با شیوع ویروس کرونا بیمارستان‌ها به خط مقدم مبارزه تبدیل شده و در این میان اما کادر درمانی در سیستان و بلوچستان با توجه به کمبود جدی امکانات درمانی بیش از دیگران در تلاش هستند. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، این روزها با شیوع ویروس کرونا بیمارستان‌ها به خط مقدم مبارزه تبدیل شده و در این میان اما کادر درمانی در سیستان و بلوچستان با توجه به کمبود جدی امکانات درمانی بیش از دیگران در تلاش هستند تا خدمتی به هم استانی‌های خود برسانند و به معنای واقعی در حال جهاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای سیستان و بلوچستان با حضور حریرچی آغاز شدآخرین اخبار کرونا در سیستان و بلوچستان| عملکرد مطلوب علوم پزشکی در غربالگری / 85 درصد مردم غربالگری شدندگزارش| مدیران ‌سیستان و بلوچستان چگونه سایه شیوع کرونا را از محروم‌ترین استان کشور دور کردند؟

سیستان و بلوچستان که در همه شاخص‌ها محروم‌ترین استان کشور محسوب می‌شود، در شاخص بهداشت و درمان و زیرساخت‌های این حوزه هم از این امر مستثنا نیست و متاسفانه در این زمینه هم فاصله چشمگیر با میانگین کشوری دارد.

وزارت بهداشت می‌گوید سیستان و بلوچستان نسبت به وسعت پهناور و جمعیت دو میلیون و 800 هزار نفری‌اش کمترین آمار کرونایی را در بین 31 استان کشور دارد؛ در این بی منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان شرایط بهتری از مرکز و شمال استان دارد، تاکنون تعداد انگشت شماری در شهرهای آن مبتلا شده‌‌اند و تنها یک نفر فوت کرده است؛ به همت مدافعان سلامت که اگر نبودند بلوچستان به‌ خاطر عمق محرومیت حالا درگیر فاجعه‌ای فراگیر شده بود.

در ادامه با گزارش ویدئویی تسنیم لحظاتی در کنار تلاشگران بخش کرونا بیمارستان امام علی(ع)چابهار خواهیم بود.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت