Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین شهر کرمان از ارسال محموله کمک‌های مردمی توسط سپاه به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان خبر داد.

حمیدرضا حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای حمایت‌های همیشگی سپاه از مردم برای سیل‌زدگان جنوب استان خدماتی از همان روز اول بحران این منطقه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان ادامه داد: تا زمانی که استقرار آرامش و بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی صورت گیرد، در خدمت مردم هستیم و هر چه در توان داریم به‌کار می‌بریم.

وی عنوان داشت: نزدیک به 100 میلیون ریال کمک نقدی تا کنون توسط پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها، مجموعه بسیج اصناف، محلات، ادارات و...جمع‌آوری شده و یک کامیون روز گذشته با محموله آب معدنی، نان، کنسروجات، پمپ آبکش برای منازل و وسایل بهداشتی به ارزش تقریبا دو میلیارد ریال به منطقه ارسال شد.

حسین‌خانی تصریح کرد: این کمک‌ها در قرارگاهی که در جیرفت تشکیل شده با مدیریت سردار مطهری بین شهرستان‌های سیل‌زده توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز یک کامیون کمک‌های بسیجیان به منطقه اعزام شد، افزود: فردا و پس فردا هم کمک‌ها ارسال می‌شود و تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت کمک‌های نقدی و غیرنقدی را جمع‌آوری می‌کنند.

جانشین سپاه ناحیه حضرت امیرالمونین کرمان متذکر شد: گروه‌های جهادی آماده هستند هر زمان اعلام نیاز شود در خط مقدم باشند.

انتهای پیام/80016/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک های مردمی سپاه سیل زده سپاه ناحیه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان