Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:37:09 GMT

از برکناری ام شوکه شدم/ برای عزل من تحت فشار بودند

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۶۲۰۰

از برکناری ام شوکه شدم/ برای عزل من تحت فشار بودند

به گزارش خبرنگار مهر، آغاز فعالیت مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی با تغییر عجیب رئیس یک هیات استانی همراه بود. اکبر ورودی که تنها کمتر از سه ماه از ریاستش در هیات دوومیدانی استان اردبیل نمی گذشت برکنار و منصفی جایگزینش شد.

اکبر ورودی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات رخ داده اخیر و ارتباطش با عدم شرکت وی در انتخابات فدراسیون گفت: در خصوص انتخابات دوومیدانی که در تاریخ ۱۹ اسفند برگزار شد من و بسیاری از روسای هیات های استانی در نامه ای به سرپرست فدراسیون عنوان کردیم که به علت شیوع کرونا قادر نیستیم به تهران بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من برای وزارت ورزش و جوانان احترام ویژه ای قائلم اما کاش آن مجمع را برگزار نمی کردند. تمام اماکن ورزشی و فعالیت های ورزشی در روزهای شیوع کرونا تعطیل شد و مدام از ما خواسته می شد تا در خانه بمانیم. همسر من کارمند علوم پزشکی است و نگرانی و وضعیت قرنطینه ما بیشتر از سایرین هم بود.

رئیس سابق هیات دوومیدانی استان اردبیل گفت: متاسفانه در اظهاراتی غیرمنصفانه و ناجوانمردانه به من می گویند شما به خاطر فلان کاندیدا یه مجمع نیامده ای، آیا سایرین که نیامده اند هم به خاطر فلان کاندیدا نیامده اند؟ همه افرادی که به درخواست مسئولان گوش داده و در خانه مانده اند هم برای یک کاندیدا این کار را کرده اند؟

وی با اشاره به برکناری اش از ریاست هیات استان تصریح کرد: ۲۸ اسفند آقای مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون معارفه شدند و ظهر همان روز نامه عزل من را فرستادند یعنی اولین کاری که آقای مبینی در فدراسیون انجام دادند برکناری من بود.

ورودی ادامه داد: مقاومت اداره کل ورزش و جوانان که برای برکناری من تحت فشار بود تا ۵ فروردین ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام حکم سرپرست جدید را زدند در حالی که ایشان بازنشسته است.

وی افزود: کاش دوستان حداقل یک بار با من صحبت می کردند و بعد عزلم می کردند. رونوشت این نامه به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان زده شده است در حالی که من تاکنون چنین چیزی را ندیده ام. واقعاً از تصمیم دوستان شوکه شدم. کاش می گذاشتند ما کارمان را در هیات شروع کنیم و اگر عملکردمان بد بود عزلم می کردند.

رئیس سابق هیات دوومیدانی استان اردبیل گفت: من خودم دوومیدانی کارم و مقام کشوری هم دارم. در زمان مسئولیت های سابقم نیز دغدغه زیادی برای این رشته داشتم و در افتتاح و استانداردسازی چند پیست پیش قدم بودم. این نحوه برخورد با من شایسته نبود و کاش حداقل من را صدا می کردند تا پس از صحبت با من تصمیمشان را بگیرند.

کد خبر 4886550

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی اردبیل مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد کمیته ملی المپیک فیفا دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل گفت که از شمار زیاد خبرنگارانی که در نتیجه بیش از نیم سال جنگ جاری اسرائیل در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، شوکه شده است.

گوترش در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات افزود: من از کشته شدن تعداد زیادی از خبرنگاران در عملیات نظامی اسرائیل در غزه شوکه و وحشت زده شده‌ام.

دبیرکل سازمان ملل متحد همچنبن بر لزوم حمایت از خبرنگاران و کارکنان رسانه و اهمیت نقشی که آنها در اطلاع رسانی و آموزش مردم ایفا می کنند، تأکید کرد.

سازمان علمی و آموزشی ملل متحد (یونسکو) جایزه آزادی مطبوعات سال ۲۰۲۴ را به همه خبرنگاران در نوار غزه تقدیم کرد.

یونسکو در بیانیه ای در این باره تاکید کرد که ارائه این جایزه به خبرنگاران غزه بیانگر این واقعیت است که در نهایت آزادی برای خبرنگاران فلسطینی محقق خواهد شد.

تا کنون بیش از ۱۴۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 6095974

دیگر خبرها

  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام