Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از فرمانداری گرگان، محمد حمیدی فرماندار شهرستان گرگان باحضور در مرکز بهداشت گرگان خواستار تسریع در تکمیل آمار خانوار در سامانه جامع سلامت شد.
او گفت: باید متولی پروژه طرح غربالگری شهرستان مشخص و همه مشورت‌ها با ابلاغ آن فرد اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گرگان افزود: ظرفیت دریافت مشخصات از افراد باید تفکیک شود و همه ظرفیت مراکز بهداشتی باید به این امر اختصاص یابد.
حمیدی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با بسیج و آموزش و پرورش انجام شده گفت: ۳۰۰ اپراتور ثبت مشخصات خانوار را برعهده دارند و با تمام ظرفیت برای اجرای این طرح همکاری می‌کنند.
او افزود: در حال حاضر نزدیک به ۱۰ درصد از مردم در ارایه خوداظهاری و تشکیل پرونده سلامت خود اقدام کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف چند روز آینده آمار شهرستان تکمیل شود.
فرماندار گرگان یکی از مزیت‌های اجرای این طرح را برنامه ریزی در جهت مبارزه با ویروس کرونا نام برد و از مردم خواست با شماره‌های ۴۰۳۰ و ۳۱۶۳۶۳ که بصورت رایگان بوده تماس حاصل کنند و در این طرح ملی شرکت کنند.   انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سامانه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد