Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: آمارهای ارائه شده در خصوص افراد مبتلا به کرونا واقعی است و حسب دستور وزیرمحترم بهداشت و سایرمسئولان وزارت درکلیه استانها و از جمله ایلام آمار مربوط به کرونا صادقانه اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام « محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اوایل ورود ویروس کرونا به کشور و استان تاکنون اقدامات متعددی را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: دو آزمایشگاه برای تست از افراد مشکوک به کرونا در استان تجهیز و علاوه بر این مراکز نقاهتگاهی در استان برای ترخیص بیماران در نظرگرفته شده است.

 

کریمیان تصریح کرد: بر اساس دستور وزارت بهداشت مبنی بر ارائه آمار واقعی مبتلایان به کووید ۱۹، این آمار در استان ایلام بر اساس آزمایشات تشخیص کرونا صحیح و واقعی است.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه آمار جان باختگان کرونا در استان ایلام تا ظهر امروز پنجشنبه ۷ فروردین  ۱۹ نفر است، یادآور شد: متاسفانه تا کنون در ایوان ۷ نفر، در ایلام  ۴ نفر، در مهران ۳ نفر، در شهرستان دره شهر ۳ نفر، در شهرستان ملکشاهی ۱ نفر و در شهرستان بدره ۱ نفر از هم استانی های ایلامی بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند.

 

کریمیان با بیان اینکه  با ثبت شدن ۵ مورد جدید،  تعداد مبتلایان در استان تا این لحظه به ۲۳۷  مورد رسیده است، گفت: خوشبختانه با همدلی تمامی مسئولان استان و ستاد کرونا در استان اقدامات بسیار خوبی در بحث ضدعفونی کردن شهرها، تست در مبادی ورودی استان، همکاری با دانشگاه علوم پزشکی و غربالگری  صورت گرفته است.

 

وی ابراز کرد: بیش از ۶۲ درصد جمیعت استان در طرح غربالگری وزارت بهداشت شرکت کردند و قطعاً با همکاری مردم استان این طرح به طور ۱۰۰ درصد اجرایی خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای پرسنل بیمارستان‌های ایلام برای مقابله به بیماری کرونا فراهم است، خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز ایلامی می توانند با ورود به سامانه salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود و خانواده، مددکار دانشگاه علوم پزشکی باشید.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا آمار ایلام استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا