Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردان‌های حزب الله عراق فاش کرد، نیروهای آمریکایی نقشه‌ای را آماده می‌کنند که منجر به فاجعه انسانی و اجتماعی می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال تلگرامی النجباء، گردان‌های (کتائب) حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای در مورد تلاش آمریکا برای اجرای توطئه‌ای خطرناک در عراق هشدار داد و از مجاهدان عراقی خواست برای مقابله با نیات و مقاصد شوم دشمن آمریکایی آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است: همزمان با مشغول بودن مردم عراق به پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مقابله با آن، موج حملات روانی آمریکا که زمینه ساز اجرای توطئه جدید این کشور در عراق بوده، شدت گرفته است.

در این بیانیه عنوان شده است: ما تحرکات مشکوکی را از سوی نیروهای آمریکایی برای محقق ساختن اهداف مشکوک رصد کرده‌ایم.

گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد: توطئه جدید آمریکا بر پیاده کردن نیرو از طریق هوایی در پایگاه‌های ارتش، نیروهای امنیتی و حشد شعبی با پشتیبانی زمینی و هوایی تمرکز دارد.

این گروه مقاومت فاش کرد، این طرح مشکوک آمریکا با مشارکت سازمان امنیتی عراق انجام می‌شود.

گردان‌های حزب‌الله عراق گفت، با قدرت به تمامی تاسیسات نظامی، امنیتی و اقتصادی دشمن بدون استثنا پاسخ خواهد داد.

این گروه تهدید کرد، سایت‌هایی که برای هدف گیری آنها طرح و نقشه ریخته‌ شده گورستان آنها خواهند شد و این ننگ همیشه آنها و همدستانشان را دنبال خواهد بود.

گردان‌های حزب‌الله عراق به هر گروه عراقی که قصد مشارکت در این توطئه را دارد، هشدار داد و از این گروه‌ها خواست توجه داشته باشند که همانند دشمنی که خیانتش نابخشودنی‌است با آنها برخورد خواهد شد و هرگز جنایت آنها بخشیده نشده و مجازاتی سخت در انتظار آنها خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا حزب الله عراق آمریکا کرونا کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا گردان های حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد

میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، ایلان ماسک، میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت.

ماسک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما باید در مورد بدهی ملی خود کاری انجام دهیم وگرنه دلار ارزشی نخواهد داشت.

پیش از این، صندوق بین المللی پول بر خلاف روال معمول به طور مستقیم از دولت آمریکا انتقاد کرده و هشدار داده بود که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است.

هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکانرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد

این صندوق در گزارش سالانه خود موسوم به "چشم انداز اقتصاد جهانی" اعلام کرد که هزینه‌کردهای بیش از حد واشنگتن، خطر افزایش تورم و تضعیف ثبات بلندمدت مالی در سراسر جهان را به همراه دارد.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، انتظار می‌رود بدهی دولت آمریکا تا سال 2033 به 45.7 تریلیون دلار یا 114 درصد تولید ناخالص داخلی برسد که این رقم در پایان سال 2023، 97 درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • مرور یک تجاوز شیمیایی