Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:27:04 GMT

فضای یک امامزاده به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۶۴۰۹

فضای یک امامزاده به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد +فیلم

با شیوع کرونا و لزوم تولید ماسک در کشور، فضای آستان امامزاده ناصرالدین (ع) در تهران به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد و روزانه بیش از دو هزار ماسک به همت خادمان افتخاری این آستان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پس از شیوع کرونا با دستور وزیر بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا، تمامی امامزادگان استان تهران بسته شد و با توجه به لزوم همراهی مردم برای مهار کرونا و جلوگیری از شیوع آن، بسیاری از امامزادگان تهران به کارگاه‌های تولید ماسک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آستان مقدس امامزاده ناصرالدین (ع) درهم‌گام با سایر آستان‌ امامزادگان استان تهران با شیوع کرونا از 24 اسفندماه با توجه به کمبود ماسک در کشور اقدام به تولید ماسک‌های قابل شست‌وشو کرد تا در بین مردم توزیع کند.

 

 

بر همین اساس، فضای داخلی آستان امامزاده ناصرالدین (ع) در ضلع غربی خیابان خیام نرسیده به چهار راه گلوبندک به کارگاه تولید ماسک تبدیل و چرخ خیاطی‌هایی برای این امر در امامزاده تعبیه شد و خادمان افتخاری پشت چرخ‌ها روزانه بیش از ۲ هزار ماسک تولید و در بین مردم و حتی بیمارستان‌ها توزیع می‌کنند.

 

اکبر صادقی عضو هیأت امنای امامزاده ناصرالدین (ع) که خودش پای چرخ خیاطی اقدام به تولید ماسک می‌کند، می‌گوید: پس از شیوع کرونا حس نیاز کردیم که برای مبارزه با کرونا دست به کار شویم و به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به تولید ماسک‌ برای مردم به منظور جلوگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: خادمان افتخاری برای رضای خدا همراه شدند و  با تمامی تدابیر بهداشتی روزانه تا 2 هزار ماسک تولید می‌کنند.

همچنین در آستان امامزاده ناصرالدین (ع) علاوه بر تولید و توزیع ماسم، موارد ضدعفونی نیز بین مردم توزیع می‌شود و گروه جهادی شبانه در ضدعفونی معابر و خیابان‌ها اهتمام دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم وزیر بهداشت تولید امامزاده توزیع ماسک امامزاده ناصرالدین تولید ماسک شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی آسان و هوشمندانه برای اتصال دو شلنگ هم اندازه به یکدیگر (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم) چگونه دو شلنگ آب را به شکلی خلاقانه به یکدیگر وصل کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضای منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)