Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@08:43:15 GMT

تو دهنی باشگاه‌های چینی به کرونا + عکس

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۰۶۲

تو دهنی باشگاه‌های چینی به کرونا + عکس

اکثر باشگاه‌های چینی حاضر در سوپرلیگ فوتبال این کشور، تمریناتشان را از سر گرفته اند و از روز دوشنبه تمرینات تعدادی از تیم‌های شاغل در لیگ چین از سرگرفته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نکته جالب توجه اینجاست که با وجود برگزاری دوباره جلسات تمرینی در اکثر باشگاه‌های چین، بازیکنان در این جلسات فاصله توصیه شده از سوی مقامات پزشکی را رعایت می‌کنند و قرار براین است که تا زمانی که ویروس کرونا کاملا در کشور چین محوشود این رویه ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سرگیری جلسات تمرینی در اکثر باشگاه‌های چینی حکایت از آن دارد که تا چند هفته دیگر لیگ فوتبال این کشور از سر گرفته خواهد شد.
این درحالی است که اخیرا خبر ابتلای مروانه فلینی بازیکن بلژیکی شاغل در لیگ چین در رسانه‌های خبری منتشر شد و او چند روزی است که در قرنطینه به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که در سفر اخیرش به دوبی به این ویروس مبتلا شده است.

روز چهارشنبه تصاویری از جلسه تمرینی باشگاه شانگ‌های SIPG منتشر شد که در منطقه پودونگ، پرجمعیت‌ترین منطقه چین در حال انجام است. این تصویر امید‌ها به بازگشت مجدد مسابقات فوتبال را در بین هواداران فوتبال در سراسر دنیا زنده کرده است. این درحالی است که لیگ‌های فوتبال در قاره اروپا فعلا تا مدت نامعلومی تعطیل شده اند.
یو های، مدافع چینی در صحبت‌هایی دراین باره گفته: «ما تمریناتمان را خیلی سبک شروع کرده ایم. تمرکزمان بیشتر برروی کسب آمادگی بیشتر است. با گذر روزها، شدت تمرینات را افزایش خواهیم داد. این بهترین شروع برای غلبه بر سختی‌های چند ماه اخیر است.»

در این جلسه تمرینی بازیکنان تیم شانگ‌های حضور داشتند، ولی ویتور پریه را، سرمربی پرتغالی تیم غایب بود. او چند روز پیش همراه با دستیارانش از اروپا به چین بازگشته و طبق قوانین دولت چین فعلا در قرنطینه به سر می‌برد. پریه را به زودی به تمرینات تیمش ملحق خواهد شد و فلینی هم بعد از رهایی از بند بیماری کرونا به تمرینات بازخواهد گشت.
تیم ملی چین هم که روز دوشنبه از اردویش در دوبی بازگشته، تمریناتش را درشهر ساینا از سر گرفته است. بازیکنان تیم ملی چین این روز‌ها نگران وو لی، هم تیمی شان در باشگاه اسپانیول هستند که در شهر بارسلونا به بیماری کرونا مبتلا شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چین لیگ چین چین سوپرلیگ فوتبال چین لیگ چین ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر باشگاه های چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها

تیم ملی ووشو کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

 

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای 3 رویداد بین‌المللی بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی خوخات چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت