Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید اگرچه در شرایط فعلی تامین کالاهای درمانی و مواد ضدعفونی کننده اولویت اصلی کشور است اما نباید از کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی نیز غافل شد.

به گزارش پول نیوز؛ حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش افسار گسیخته قیمت مواد غذایی، گفت: دستگاه‌های نظارتی که زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و قوه قضاییه هستند، باید به موضوع گرانی مواد غذایی ورود کرده و در شرایطی که خرید مواد ضدعفونی کننده و شوینده به سبد هزینه خانوار افزوده شده، با گرانفروشان برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه در شرایط فعلی تامین کالاهای درمانی، پزشکی و مواد ضدعفونی کننده اولویت اصلی کشور است اما نباید از وضعیت بازار و قیمت کالاهای اساسی نیز غافل شد.

گرانی با شیوع کرونا شدت گرفت

وی با بیان اینکه هرسال در اسفند ماه مردم با مشکلاتی نظیر گرانی کالاها به ویژه مایحتاج روزانه روبه رو می شوند که این مشکل همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور شدت گرفت، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت دقیق بر بازار از افزایش غیرمنطقی قیمت ها جلوگیری کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم به خالی شدن قفسه فروشگاه‌ها در سایر کشورها اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه قیمت کالاها با افزایش تقاضا رشد می‌یابد اما با کنترل دقیق می توان از سوءاستفاده افراد جلوگیری کرد.

کارگران روزمزد برای خانه ماندن به حمایت مالی نیاز دارند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه از آنجایی که در شرایط فعلی ستاد مبارزه با کرونا بر در خانه ماندن مردم تاکید می کند باید شرایط و امکانات کافی نیز برای افرادی که دستمزد آنها روازنه است در نظر گرفته شود، افزود: اگرچه دولت برای گروه های آسیب پذیر بسته های حمایتی در نظر گرفته اما این کمک ها کافی نیست و کارگران روزمزد نمی توانند نیاز خود و خانواده را تامین کنند، در واقع گرانی افسار گسیخته مواد غذایی به مشکلات این گروه دامن زده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کالای اساسی مجلس شورای اسلامی نهاد های نظارتی کارگران کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم،گفت: شایسته سالاری باید مبنای انتصابات در دستگاه‌ها باشد و در این زمینه باید از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد بهرامی، شامگاه_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در جمع مردم بخش لوداب شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل، آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، افزود: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، گفت: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، تصریح کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

بهرامی خاطرنشان کرد: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات مناطق جمع‌آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر رفع مشکلات بخش لوداب، تصریح کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 748183

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی