Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دارنده مدال برنز جهان گفت: برای بازگشت به شرایط آرمانی و آمادگی کامل نیاز به زمان دارم. تاریخ انتشار: 15:44 - 07 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۳۷۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون کشتی، مصطفی حسین‌خانی ملی پوش تیم کشتی آزاد کشورمان در خصوص شرایط خود اظهار داشت: تابستان سال گذشته عمل جراحی را بر روی مینیسک زانویم انجام دادم و چند ماه از میادین دور بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: روز‌های سختی را گذراندم تا بتوانم به روی تشک کشتی بازگردم، اما خدا را شکر، با یک تمرین یک و نیم ماهه دوباره به کورس قهرمانی بازگشتم.   دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: برای بازگشت به شرایط آرمانی و آمادگی کامل نیاز به زمان دارم که با توجه به اینکه المپیک توکیو به تعویق افتاده، فرصت خوبی در اختیارم قرار گرفت و تمام تلاشم را در این باره خواهم کرد.   حسین‌خانی در مورد شرایط تمرینی‌اش گفت: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت ورزشکاران، اردو‌ها برگزار نمی‌شود و به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام می‌دهم. کادر فنی البته در گروهی که در فضای مجازی ایجاد کرده است برنامه تمرینی را ارائه می‌دهد.   دارنده مدال طلای آسیا با تأکید بر اینکه در این شرایط سخت مردم حتماً در خانه بمانند و موضوع را جدی بگیرند، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی برای برخی از خانواده‌ها به وجود آمده، چه از نظر معیشتی و چه از نظر درمانی، به عنوان عضوی از جامعه کشتی با اعلام شماره حساب در فضای مجازی سعی کردم بخشی از نیاز‌های آنها را تأمین کنم و هنوز هم این کار ادامه دارد. بیشتر بخوانید: سوریان: تعویق یک ساله المپیک زمان مناسبی برای رسیدن به شرایط بهتر است انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصطفی حسین خانی المپیک توکیو فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است

به  گزارش "ورزش سه" ترانه احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رقابت‌های دسته‌های آزاد اسکیت فری استایل انتخابی تیم ملی توانستم رکورد ایران را با زمان ۴ ثانیه و ۲۱۷هزارم ثانیه جابه‌جا کنم و به مدال طلا دست پیدا کنم.

وی گفت: امسال مسابقات رولر اسکیت و بازی‌های آسیایی داخل سالن در تایلند را پیش رو داریم که با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادم به دنبال کسب مدال طلا و جابه‌جایی رکورد دنیا در این تورنمنت‌ها هستم تا رنکینگ جهانی خود را ارتقاء ببخشم.

احمدی هم‌چنین از حضورش در مسابقات کاپ آزاد در خردادماه خبر داد و افزود: این مسابقات نوعی تدارکات و آماده‌سازی برای مسابقات پیش رو است که امیدوارم بتوانم به نتیجه خوبی در کاپ آزاد در رشته فری استایل دست پیدا کنم.

ترانه احمدی، دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو چین در رقابت‌های دسته‌های آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم که در نجف آباد اصفهان برگزار شد در فینال این مسابقات با زمان ۴.۲۱۷ ثانیه توانست قهرمان شود و رکورد ایران را ارتقا دهد.

رکورد پیشین در اختیار ترانه احمدی با زمان ۴.۲۸۰ ثانیه بود.

دیگر خبرها

  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • اولین فرمانده گردان در تیپ ۲۷ محمدرسول الله (ص) که بود؟
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است