Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@15:08:15 GMT

خط تولید ماسک‌های بهداشتی در واحد بهشهر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۷۵۳۳

خط تولید ماسک‌های بهداشتی در واحد بهشهر راه‌اندازی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر از راه‌اندازی خط تولید ماسک بهداشتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

عبدالکریم الهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بهشهر درباره فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر در مبارزه با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: «با توجه به امکانات و ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی، خط تولید ماسک با هماهنگی  ستاد مقابله با ویروس کرونا این شهرستان با همکاری بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و خیّرین واحد بهشهر راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به کمبود ماسک همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، تولید ماسک را در راستای بخشی از مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر در این برهه حساس کنونی جامعه عنوان کرد و ادامه داد: «امیدواریم با تولید و توزیع رایگان ماسک بهداشتی بخشی از نیازهای جامعه را در حد توان رفع کنیم. کمک به ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری نیز از دیگر اقدامات واحد توسط دانشجویان کانون‌های دانشجویی در کنار بقیه نهادها است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر افزود: «در شرایطی که امکانات کشور برای مبارزه با ویروس کرونا بسیج و به‌کار گرفته شده، وظیفه ماست تا با  روش‌های مختلف، سهمی در این تلاش ملی برای عبور از بحران کرونا داشته باشیم و با اقدامات عملی دین خود را به وطن عزیزمان ایران ادا کنیم.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: ماسک بهشهر دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر تولید ماسک دانشگاه آزاد اسلامی ویروس کرونا تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود