Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده تیپ دوم تکاور حضرت مهدی(عج) از آغاز عملیات بیولوژیک در سطح استان خوزستان با اولویت بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری، ادارات و معابر شهر و مکان‌های آلوده به کروناویروس خبر داد. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نجفوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک با اشاره به آغاز عملیات بیولوژیک در سطح استان خوزستان اظهار داشت: این عملیات با نام شهدای مدافع سلامت و با دستور سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه به مجموعه قرارگاه کربلا با رمز یاحسین(ع) آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منظور گندزدایی و ضدعفونی کردن با اولویت بیمارستان‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و پایانه‌های مسافربری، ادارات و معابر شهر و مکان‌های آلوده به کروناویروس توسط سامانه‌های رفع آلودگی نیروی زمینی سپاه با حضور یگان‌های تابعه‌ی قرارگاه کربلا آغاز شده است.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی(عج)، افزود: تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی(ع)، تیپ تکاور حضرت مهدی(عج)، تیپ زرهی حضرت حجت(عج)، گروه توپخانه  64 الحدید، تیپ 48 کوهستان کهگلویه و بویر احمد، لشکر 7 حضرت ولی عصر (عج) و تیپ 57 ابولفضل(ع) لرستان یگان‌های شرکت کننده در این عملیات هستند.

وی افزود: این عملیات از چهارشنبه در اهواز شروع و پس از پاکسازی و ضدعفونی کامل اهواز هر یگان شهرهای تابعه‌ی خود را با ماشین آلات تخصصی ضدعفونی می‌کنند.

گزارش ویدئویی تسنیم| تجهیز تیم‌های جنگ نوین لشکر عملیاتی 16 سپاه قدس برای شکست کرونا / آغاز رزمایش ‌دفاع بیولوژیک‌گزارش ویدئویی تسنیم| اقدام جهادی سپاه لرستان در ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک / همت بانوان بسیجی برای شکست کرونا‌پیشکسوتان سپاه مازندران خط مقدم کمک به بیماران کروناییآمادگی کامل سپاه چهارمحال و بختیاری برای مبارزه با کرونا / راه‌اندازی 4 نقاهتگاه‌سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز 4 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های محروم توزیع کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نجفوند، تصریح کرد: این عملیات تا  15 فروردین ادامه دارد و یگان جنگ نوین و گردان بهداری تیپ تکاور حضرت مهدی(عج) پاکسازی محیط، گندزدایی و ضدعفونی شهرهای شوشتر، گتوند، دزفول، اندیمشک و شوش را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه سپاه از ابتدای انقلاب در تمام صحنه‌ها در کنار مردم بوده است، افزود: مردم مطمئن باشند سپاه همچون گذشته در سختی‌ها و حوادث تا شکست ویروس محنوس کرونا در کنار آن‌هاست.

در ادامه ویدیویی از آغاز عملیات بیولوژیک در سطح استان خوزستان به نمایش گذاشته شده است:

گزارش از محمدحمید ذوالفقاری

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است