Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ظفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۳۰۰  دست لباس گان،۴۰ بسته ۱۰۰ عددی دستکش،یکهزار ماسک معمولی،۲۵۰ماسک فیلتر دار و ۳۰ماسک مخصوص پرستاران و پزشکان مراکز درمانی از جمله اقلام بهداشتی و پزشکی اهدا شده از سوی نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بوده که بخشی برای توزیع به داروخانه ها و تعدادی هم به مراکز درمانی تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وکیل مردم در خانه ملت همچنین۲۰ لیتر الکل به ستاد کرونای باشت اهدا کرده است.

ظفری بیان کرد:برخی از شهروندان باشتی با اهدای اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی، تعدادی با شرکت داوطلبانه در برنامه های پیشگیری کمک های خوبی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در باشت داشته اند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مهار ویروس کرونا در کشور و استان نیازمندنقش آفرینی مردم،مسئولان و خیران است.

غلامرضا تاجگردون با اشاره به گستردگی آثار ویروس کرونا در کشورمان، ابتلای بیش از ۲۷هزار نفر به این بیماری و قربانی شدن بافزون بر ۲ هزار شهروند ایرانی بر اثر این ویروس اظهار داشت: همه هموطنان وظیفه دارند برای مهار این ویروس مرموز کمک کنند.

وی با یادآوری اعلام شرایط جنگی در برخی کشورهای میزبان مهمان ناخوانده ویروس کرونا خطر ابتلا به این بیماری جدی است تاکید کرد: همه شهروندان با ماندن در خانه به مهار ویروس کرونا کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از خدمات جهادگران عرصه سلامت که با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال تلاش هستند قدردانی کرد و افزود: برای نتیجه بخش شدن زحمات این خدمتگذاران همه مردم باید در خانه های خود بمانند.

۲ نفر در شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت به ویروس کرونا مبتلا شدند که یکی از آنان جان باخت.

بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی تا ظهر روز چهارشنبه ششم فروردین بیش از ۲۷ هزار بیمار در کشور شناسایی شده  نفر از بیماران بیماری کرونا که بیش از ۹ هزار نفر کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند بیش از ۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

«کرونا» خانواده بزرگی از ویروس‌هاست که هفتمین رده جدید آن در شهر «ووهان» چین پیدا شد؛ علایم ابتلا به این ویروس شامل تب، سرفه، کوتاهی تنفس، علایم گوارش و در موراد شدید، عفونت ریه ( پنومونی)، سندرم تنفسی حاد شدید و نارسایی کلیه است.

بر اساس اطلاعات فعلی راه‌های انتقال این ویروس به دیگران از طریق تماس دست آلوده به ترشحات تنفسی با چشم، بینی و دهان، از راه قطره‌های تنفسی (عطسه، سرفه و صحبت کردن چهره به چهره به مدت طولانی) است بنابراین شست‌وشوی مکرر دست‌ها بسیار توصیه می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین ماسک مجلس شورای اسلامی مراکز درمانی نماینده مردم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا گچساران و باشت نماینده مردم هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد انصاری گفت: با شروع ؛ یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم احیا، مرمت و بازسازی قنوات کشور بود و این مهم در قالب بخشنامه به شهرستانهای هدف ارجاع شد. وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۱۷ رشته قنات به طول بیش از ۶ کیلومتر احیا؛ مرمت و بازسازی شد افزود: تا پایان امسال ۷ رشته قنات دیگر به طول ۲ کیلومتر هم به این مجموعه اضافه می شود.
انصاری  ادامه داد: شهرستان باشت دارای ۵۰ رشته قنات است که با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۴ این قنات ها بازسازی و احیا می شوند.
 رئیس جهاد کشاورزی باشت افزود: از آب این قنات ها  هزار و ۲۰۰ هکتار از زمینهای شهر باشت تحت آبیاری قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه