Web Analytics Made Easy - Statcounter

درپی لغو حضور زائران در حرم رضوی و تعطیلی میهمانسرای حضرت، آستان قدس رضوی اقدام به توزیع غذای متبرک رضوی در بین بیماران مبتلا به کرونا در کشور کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، آستان قدس رضوی همزمان درپی شیوع ویروس کرونا و لغو حضور زائر حرم مطهر امام رضا (ع) و به دنبال آن تعطیلی میهمانسرای حضرت رضا (ع) اقدام به پخت غذای متبرک رضوی و توزیع آن میان بیماران مبتلا به کرونا در سراسر کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اقدام توسط بنیاد کرامت رضوی انجام می‌شود و طی هفته گذشته این اقدام ارزشمند در سطح تهران انجام و تعداد ۱۰ هزار  پرس غذای متبرک در بیمارستان‌های تهران توزیع می‌شود.

 

این برنامه در تهران تا روز ۱۲ فروردین ادامه دارد که در آشپزخانه کوثر مسجد سادات اخوی تهران انجام و تا کنون در بیمارستان‌های سینا، امیر اعلم و فیروزگر توزیع شده و در دیگر بیمارستان‌ها هم انجام می‌شود.

 

علاوه بر توزیع غذا بسته‌های تبرکی نیز شامل قرآن، نمک، نبات، گلاب و... به بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا می‌شود.

 

طی این برنامه تعدادی از خادمان حرم امام رضا (ع) باحضور در بیمارستان‌ها ضمن قرائت دعا و توسل به اهل بیت (ع) غذای متبرک و بسته‌های تبرکی را میان بیماران و کادر درمان توزیع می‌کنند. همچنین برقراری ارتباط زنده با حرم امام رضا (ع) از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زیارت حرم امام رضا ع تبرک غذای متبرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند