Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@03:37:24 GMT

خط تولید ماسک N۹۵ در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۲۰۸

خط تولید ماسک N۹۵ در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: خط تولید ماسک N۹۵ با تولید روزانه ۹۳ هزار ماسک سه لایه ویژه مراکز درمانی استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از همکاری مردم در امر مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، اصناف و کسبه استان بوشهر به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی بازار کردند که خدمات آنان ستودنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه برای تهیه لوازم و امکانات لازم در مقابله با ویروس کرونا در استان بوشهر واحدها و کارگاه‌های مختلفی فعال شده است افزود: علاوه بر ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک با همکاری آموزش فنی و حرفه‌ای ، 2 واحد تولید دستکش یکبار مصرف افتتاح شد و یک واحد دیگر نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افتتاح کارخانه تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده در استان بوشهر خاطر نشان کرد: این واحد اکنون نسبت به تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی اقدام می‌کند که با تامین الکل مورد نیاز تولید این کارخانه افزایش می‌یابد.

حسینی افزود: با افزایش تولید ژل و محلول‌های ضدعفونی و مواد بهداشتی، قیمت این محصولات در استان بوشهر کاهش می‌یابد.

وی، از راه‌اندازی خط تولید ماسک N95 در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: خط تولید ماسک N95 با تولید روزانه 93 هزار ماسک سه لایه ویژه مراکز درمانی استان بوشهر به‌زودی راه‌اندازی و افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به گشت‌های مشترک برای رعایت موارد بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا در اصناف و کسبه گفت: کسبه و اصنافی که پس از تذکرات لازم، موارد بهداشتی را رعایت نکنند، مغازه آنان پلمب می‌شود.

حسینی با بیان اینکه تاکنون 20 مغازه که موارد لازم بهداشتی را رعایت نکرده‌اند پلمب شده‌اند  تصریح کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده، مغازهایی که موارد بهداشتی رعایت نکنند با حضور تعزیرات حکومتی از فعالیت آنان جلوگیری و پلمب می‌شوند.

602گروه جهادی استان بوشهر در مبارزه با کرونا فعالیت می‌کنند استاندار بوشهر: ورود و خروج مردم استان بوشهردر شهرها کنترل می‌شود 90 درصد بیماران کرونایی استان بوشهر بهبود یافتند / 5 نفر فوت کردند‌

وی، با بیان اینکه از نظر تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی در استان بوشهر وجود ندارد افزود:علاوه بر عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در فروشگاه‌ها و اصناف، میوه، شکر و برنج با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/190/ع

R41363/P1494/S6,53/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان بوشهر خط تولید ماسک ویروس کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بوشهر از برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی تولید ۴۰ هزار تن محصول گندم از اراضی کشاورزی استان شده است. - اخبار استانها -

کبری توکلی در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به خسارت به مزارع گندم به سبب تداوم خشکسالی و کاهش بارش باران اظهار داشت: به علت خشکسالی و عدم بارندگی در فصل کشت همه سطوح بیمه شده گندم دیم به میزان 140 هزار هکتار خسارت دیده است.

وی خسارات به سطوح گندم آبی را مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: از 18 هزار هکتار مزارع گندم آبی استان بوشهر به سبب کاهش بارش باران در فصل کشت حدود 4 هزار هکتار آن خسارت دیده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر پرداخت غرامت خسارت به مزارع گندم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس مناطق کشت شده و ظرفیت تولید و نوع طرح بیمه‌ای غرامت خسارت از یک تا 3 میلیون تومان در هر هکتار مزارع گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود.

توکلی از برداشت 15 هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان گندم تحویل مراکز خرید شده که شامل گندم معمولی و بذر گندم است.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا خرداد ماه ادامه دارد تصریح کرد: پیش‌بینی تولید 40 هزار تن محصول گندم از مزارع استان بوشهر شده که نسبت به تولید 125 هزار تنی سال قبل کاهش بیش از 70 درصد کاهش دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از خرید گندم توسط 14 مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی و مرکز خرید با مشارکت سازمان تعاون روستایی استان بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد