Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: علیرغم اعلام وضعیت هشداری در این شهرستان شاهد رفت و آمدها و برگزاری تجمعات هستیم، بنابراین استفاده از قوه قهریه را در شرایط کنونی لازم می دانیم.

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: در شرایط حساس و وضعیت هشداری بیماری ویروسی کرونا انتظار داریم که خانواده ها از بازداشت دامادهای جوان گلایه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: برگزاری هر گونه مراسم عروسی و پرسه داری و گردهم آیی و تجمع ها در این شهرستان ممنوع بوده و به بخشداران و شوراها و دهیاران تاکید کرده ایم که از اینگونه برنامه ها جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: بازداشت دو هفته تا یک ماه داماد و بستگان درجه یک آنها در صورت تخلف و بی توجهی به تذکرات در انتظار است.

صالحی ادامه داد: از علما و ائمه جمعه و جماعات و بزرگان و نخبگان و منتفذان می خواهیم که مانع برگزاری تجمعات و مراسمات باشند.

فرماندار خاش اظهار داشت: علیرغم اعلام وضعیت هشداری در این شهرستان شاهد رفت و آمدها و برگزاری تجمعات هستیم، بنابراین استفاده از قوه قهریه را در شرایط کنونی لازم می دانیم.

وی گفت: باطل کردن پروانه کسب آشپزهای متخلف و برخورد با عاقدان محلی را در دستور کار داریم و از مردم می خواهیم به سلامتی خود و خانواده و اطرافیانشان اهمیت بدهند و از حضور در تجمعات و مراسم های عروسی اجتناب کنند.

صالحی از همکاری و همراهی بسیاری از خانوارها که رعایت کرده و مراسم های عروسی خود را لغو و یا به صورت آسان و سنتی و بدون تجمع برگزار کرده اند، تقدیر کرد

فرماندار خاش تاکید کرد: مسئولان و دست اندرکاران امر بهداشت و درمان خیرخواه مردم هستند و اگر تذکری و یا دستوری داده می شود، برای حفظ سلامتی تمام مردم و پیشگیری از شیوع گسترده بیماری ویروسی کرونا هست.

فرماندار خاش گفت: وقتی از مردم عاجزانه می خواهیم در خانه بمانند و به تفریح و گردش نروند و مردم نیز رعایت نکنند، باید وضعیتی بحرانی و هشداری را انتظار بکشیم و در مدتی طولانی با این بیماری گرفتار بشویم.

وی اظهار داشت: خیلی از افراد جامعه شاید و به ظاهر سالم باشند و علامتی از ابتلا به بیماری را نداشته باشند، اما ناقل بیماری هستند و ممکن است دهها نفر را از طریق تماس از نزدیک مبتلا کنند، که در موقع متوجه شدن شرایط بجرانی، پشیمانی دیر سودی ندارد، بنابراین از مردم می خواهیم خودشان رعایت نکنند و بدانند که این بیماری ویروسی سرسختانه در کمین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش فرمانداري سيستان و بلوچستان تجمعات برگزاری تجمعات فرماندار خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان، از محبوس شدن سه نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شاهد بارش‌های مؤثری بودیم، اظهار کرد: جبهه بارش‌ها بیشتر جبهه جنوبی بود که مناطقی از جمله شهرضا، نائین، ورزنه، مبارکه، کوهپایه، هرند، فلاورجان، شهر اصفهان و میمه را در بر گرفت و در شهرضا نیز شاهد وقوع بارش‌های مؤثری بودیم.

وی با بیان اینکه در اصفهان بیش از ۲۰ میلی‌متر بارش رخ داده است، افزود: ماهیت بارش‌های رخ داده رگباری است و منجر به ایجاد آب‌گرفتگی، ترافیک و کندی تردد در بعضی مناطق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همچنین شاهد ایجاد آب‌گرفتگی در اتوبان همت، شهید لاوی، آبشار سوم، مشتاق، اتوبان دستجردی، خلیج فارس، حجتیه، سپهسالار، آپادانا، شهید کشوری، محور کوهپایه و هرند، محور جاده‌ای زرین‌شهر به فولادشهر، زیرگذر ارغوانیه اصفهان، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، خروجی گلستان شهدا، ورودی میدان تره‌بار و باغ رضوان بودیم.

شیشه فروش با اشاره به امدادرسانی عوامل آتش‌نشانی، خدمات شهری، آب و فاضلاب، شهرداری‌ها و پلیس راهور به آب‌گرفتگی‌ها و کنترل شرایط مذکور ادامه داد: در بعضی مناطق نیز شاهد وقوع نشست زمین در پی آب‌شستگی بودیم.

وی با بیان اینکه در میدان شهید قوچانی پل غدیر نیز شاهد نشست زمین بودیم که محدودیت تردد توسط پلیس راهور اعمال شد، گفت: سیلابی نیز از سمت جاده ابریشم به اتوبان خلیج فارس راه پیدا کرد و در جاده قلعه شور و مرغ نیز شاهد آب‌گرفتگی بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: معدنی در شرکت باما در محدوده فلاورجان وجود دارد که به دلیل بارش‌ها و ریزش تونل شاهد محبوس شدن سه نفر بودیم که رهاسازی شدند.

شیشه فروش افزود: جاده اشکاوند - پل غدیر و محدوده شهر رویاها نیز شاهد آب‌گرفتگی بودیم که کنترل شد، تیم‌های امدادی همچنان در مناطق تحت تأثیر حضور دارند و در بعضی مناطق شاهد اعمال محدودیت‌های تردد هستیم.

وی تصریح کرد: به تدریج شاهد شکل‌گیری موج شمالی خواهیم بود که مناطقی از جمله اردستان، کاشان، خوانسار، گلپایگان و نطنز را در بر خواهد گرفت و آماده‌باش‌های لازم اعلام شده است.

کد خبر 750173

دیگر خبرها

  • محبوس شدن ۳ نفر در معدن فلاورجان به دلیل ریزش تونل / آخرین وضعیت بارش‌ها در اصفهان + فیلم
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند