Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:09:03 GMT

تحقق توسعه حمل ونقل بار هوایی از اهداف سال جدید

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۴۶۳

تحقق توسعه حمل ونقل بار هوایی از اهداف سال جدید

کربلایی گفت: توسعه حمل ونقل بار هوایی (کارگو) در جهت جذب درآمد مناسب و توسعه صادرات غیر نفتی موثراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد مهدی کربلایی»، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرفرودگاهی امام خمینی(ره) در جریان دیدارهای نوروزی خود به همراه جمعی از معاونان و مدیران با حضوردر پایانه هوشمند بار هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از بخش های مختلف این پایانه بازدید و با مدیران مربوطه به گفت و گو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش  علی مهدوی رئیس هیات مدیره شرکت گروه هما با استقبال از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و هیات همراه از فعالیت و خدمات خود گزارشی ارائه و راهکارهای  توسعه حمل ونقل بار هوایی (کارگو) در جهت جذب درآمد مناسب و توسعه صادرات غیر نفتی در راستای جهش تولید را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

 

در جریان این بازدید ،کربلایی با بیان اینکه با توسعه منطقه آزاد تجاری - صنعتی قدم‌های موثری را جهت تحقق طرح جامع شهر فرودگاهی برمی داریم افزود: یکی از راه‌های رسیدن به هاب اول بار هوایی منطقه راه اندازی سیستم هوشمند تحویل بار و توسعه کارگو از طریق جذب پروازهای باری ترانزیت است که این مهم جزو اهداف شرکت شهر فرودگاهی به شمار می رود، برای پیشبرد این هدف همت همه دستگاه‌ها بخصوص بخش خصوصی را می طلبد.

 

گفنتنی است، در این دیدار و بازدید معاونان بهره برداری فرودگاهی وتوسعه مدیریت ومنابع ، مدیران کل حراست ،حوزه مدیرعامل ، مدیرمنطقه آزاد تجاری – صنعتی و نماینده شرکت در کارگو محمد مهدی کربلایی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را همراهی کردند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرودگاه امام فرودگاه امام خمینی ره فرودگاه امام خمینی شهر فرودگاهی بار هوایی شرکت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمدمهدی احمدی در حاشیه آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در خصوص اینکه ایا درویش در باشگاه پرسپولیس ماندنی است یا خیر اظهار کرد: او و سایر اعضای هیات مدیره حداقل تا پایان مسابقات که 5 هفته از آن باقی مانده است رد باشگاه ماندنی خواهند بود.

وی افزود: فقط یک صندلی در هیات مدیره خالی است که یک ناظر مالی منصوب خواهیم کرد که کارها در کنار سایر اعضا پیش برود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • سیاست دولت سیزدهم در حوزه فرودگاهی رشد متوازن است
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود