Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:05:21 GMT

اولین مورد مثبت کرونا در باشگاه بارسلونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۸۶۴

اولین مورد مثبت کرونا در باشگاه بارسلونا

باشگاه بارسلونا امروز خبر از ابتلای رئیس تیم پزشکی بخش فوتبال و نیز هندبال به ویروس کرونا دارد.

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از اسپورت، کشور اسپانیا وارد سومین هفته قرنطینه عمومی به دلیل اپیدمی ویروس کرونا شده و تمام فعالیت های ورزشی در این کشور متوقف شده است. تمرین باشگاه های فوتبال تعطیل است و بازیکنان در خانه های شان به صورت اختصاصی و طبق دستور العمل باشگاه ها تمرین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در اسپانیا باشگاه والنسیا بیشترین مورد ابتلا به ویروس کرونا را داشته است و در رئال نیز تری تامپکینز عضو تیم بسکتبال باشگاه به کرونا مبتلا شده است. امروز نشریه لاونگواردیا اعلام کرد که تست کرونای "رامون کانال"، رئیس تیم پزشکی بخش فوتبال باشگاه بارسلونا نیز مثبت اعلام شده است.

علاوه بر او جوزپ آنتونی گوتیرز رئیس تیم پزشکی تیم هندبال بارسلونا نیز با نشانه های کرونا در بیمارستان بستری شده است. اینها اولین موارد ابتلا به کرونا در باشگاه بارسلونا محسوب می شوند ولی تاکنون در میان روزشکاران این باشگاه، مورد مثبت کرونا گزارش نشده است.

 

در روزهای اخیر بازیکنانی چون مسی، پیکه، سوارز و برایثویت تصاویری از تمرینات خود در خانه منتشر کرده اند و از مردم دعوت کرده اند که به قرنطینه احترام بگذارند و در خانه بمانند.

 

بارسلونا ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا بارسلونا ویروس کرونا باشگاه بارسلونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری گفت: تا کنون ۲۱ شهید گمنام در بخش‌های مختلف شهرستان ری تدفین شده بود و امروز بیست‌ودومین شهید گمنام شهرستان و اولین شهید گمنام بخش کهریزک در باقرشهر آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین نصرالله اظهار کرد: تا کنون ۲۱ شهید گمنام در بخش‌های مختلف شهرستان ری تشییع و تدفین شده بود و امروز بیست و دومین شهید گمنام، در دوازدهمین مکان این شهرستان آرام گرفت.

وی افزود: این شهید والامقام اولین شهید گمنام در بخش کهریزک است و امروز همزمان با شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) و در آستانه کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران، آئین تشییع شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

استقبال باشکوه از اولین شهید گمنام در باقرشهر

رئیس بنیاد شهید شهرستان ری ادامه داد: مردم شهرهای کهریزک و باقرشهر امروز با اجتماع باشکوه خود از حضور اولین شهید گمنام در باقرشهر استقبال کردند و ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

نصرالله تصریح کرد: این شهید ۲۰ ساله تازه تفحص شده، در عملیات خیبر سال ۶۲ به شهادت رسیده و آئین تدفین امروز در پارک فن‌آوری و نوآوری صنعت نفت در باقرشهر، مقدمه‌ای شد تا شهدای گمنام دیگر نیز در نقاط مختلف بخش کهریزک تدفین شوند.

منبع: فارس

کد خبر 750510

دیگر خبرها

  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • هنیه: توافق باید جامع و دارای مراحل پیوسته باشد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • بیست‌ودومین شهید گمنام در شهرستان ری آرمید
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم