Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ طهماسبی از توزیع بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر استان زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک حلول ماه شعبان اظهار داشت:از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور،سپاه استان در کنار مدافعان سلامت بوده و اقدام به تشکیل قرارگاه های امام رضا(ع)،شفا و پدافند زیستی نمود و اقدامات مفیدی در این زمینه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی سپاه و بسیج خدمت به مردم است،تصریح کرد:بسیجیان زنجانی از زمان شیوع این ویروس منحوس در قالب ۱۳۰گروه جهادی با حضور بیش از ۲۱هزار نفر روز بصورت شبانه روزی با همکاری نهادهای مرتبط نظیر شهرداری اقدام به ضدعفونی معابر و مناطق پرتردد شهری،درب منازل،دستگاه های خودپرداز و… نموده و این مهم تا از بین رفتن کامل ویروس کرونا در کشور ادامه دارد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه استان به طرح بسیج ملی غربالگری با همکاری بسیجیان زنجانی خبر داد وافزود:این طرح به‌صورت روزانه توسط گروه های جهادی بسیج دانشجویی وباهمکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از روزهای نخست فروردین ماه آغاز و تا زمان اتمام طرح غربالگری سراسری ادامه خواهد داشت.

 

 

طهماسبی در ادامه به تهیه و توزیع بیش از ۲۰هزار بسته معیشتی در مناطق آسیب پذیر و کم برخوردار استان اشاره و خاطرنشان کرد:همچنین بسته های بهداشتی توسط بسیج دانشجویی و بسیج مساجد و محلات استان در این مناطق توزیع گردید.

 

 

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بسته‌های بهداشتی و معیشتی توسط خیرین و بخشی نیز از اعتبارات سپاه تهیه شده است،عنوان کرد:در حوزه آموزش و آگاه سازی مردم،گروه های جهادی اقدام به تهیه بروشور ونیز آموزش چهره به چهره در برخی مناطق استان نمودند.

 

 

این مسئول به ایجاد ۲۱کارگاه تولیدی ماسک توسط بسیجیان وبا همکاری فنی و حرفه ای در سطح استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت:روزانه بیش از چند ده هزار ماسک در این کارگاه ها تولید و پس از استریل در اختیار داروخانه ها ومراکز بهداشتی درمانی استان قرار می گیرد.

 

 

جانشین فرمانده سپاه استان به ایجاد نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی در سالن امام علی(ع) کانون بسیج و به تبع آن در ورزشگاه ها و سالن های بسیج در تعدادی از شهرستان ها با همکاری بسیج جامعه پزشکی اشاره کرد و افزود: این مرکز برای ارائه خدمات به بیماران در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اسکندری ظهر دوشنبه در همایش رسانه‌ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان برگزار شد اظهار کرد: روایان پیشرفت روایتگر دستاوردهای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه صنعت و تولید است.

مسوول بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تولید در سرفصل‌های مختلف بیان کرد: تولید محور محرکه اقتصاد، معیشت و رفاه اجتماعی است و باید بیشتر به آن توجه شود.

اسکندری با اشاره به نقش جامعه کارگری در سرزندگی و پویایی تولید اضافه کرد: تولید و اشتغال بدون حضور و فعالیت کارگران بی معنا است و لذا می‌طلبد نگاه ویژه ای به جامعه کارگری صورت گیرد.

به گفته وی روایت پیشرفت و امید آفرینی جامعه و انتشار در سطح اقشار جامعه که با همکاری بسیج کارگری، اداره کار و بسیج رسانه صورت می‌گیرد باید مستمر باشد.

مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف بیان کرد: بسیج موجب تقویت همبستگی و تعامل بین دستگاه‌ها، نهادها، مسؤولان و مردم در بخش‌های مختلف شده است.

اسکندری با الهام گیری از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در حوزه کار و تولید اضافه کرد: دشمن دنبال فروپاشی اقتصادی در کشور است و جلوی این فاجعه با تلاش افسران تولید و اشتغال گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید در رفع مشکلات جامعه نقش مهم و حیاتی دارد، افزود: مردمی سازی اقتصاد و تولید با همت، سرمایه و ابتکار مردم محقق می‌شود.

کد خبر 6092162

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار